Mottó

Üdvözöllek a konyhámban :D Én nem csinálom Nálad jobban! Én , így csinálom!Ha tetszik oszd meg barátaiddal!
Welcome in my virtual kitchen. If you like , share it, and invite your friends too :) :)

2012. szeptember 11., kedd

TORNYOS, ahogy Gyomro-sokk banyája fabrikálja :)

na ez jött ki ma este belőlem.. 2:1-ben.. ugyanis elkészült a holnapi kamasz-uzsonna alapja is... :) kérdezte mit kap holnap.. mert már a korábbi uzsikért is meg akarták "ölni" :))) neki elárultam.. Ti meg majd holnap megtudjátok :DDD


rakott-tornyozott Gyomros Kata módon :)))
.. lehetne köze szeptember 11-hez, de nincs.. a torony csak a formája miatt.. persze mindenki azt gondol bele amit akar...

íme az alapanyagok... :)
 a sok-sok hozzávalók fogyatkozása megindul.. 30 dkg sertéscomb igen zsírtalan fajta, 1 egész tojás, egy fél hagyma apróra végva, egy fél csokor friss bazsalikom, egy mk oregano , és egy kevés só( a bacon is sóz vigyázz!!) és egy jó adag frissen őrölt bors...és egy jó kanál oliva olaj... egy villával összegyúrva, kavarva... majd jó félórára félrerakni.... jegyzem meg nem kell bele fokhagyma.. lehetne.. de akkor már olyan lenne mint a fasírt.. és ez nem az...
 a kis sütőformákat béleld ki egy-egy szelet baconnal ... én ollóval vágtam egy egy szeletet 3 felé, és úgy igazgattam bele a formákba :)
 minden tálkába 1-1 kanál massza kerüljön, terítsd el benne, de ne érjen túl a tálka pereménél...
 megteltek a tálkák, a maradékból golyók lettek... na ezért volt 2:1-ben.. de arról most nem esik szó... ráér az holnap reggel... bemegy a sütőbe, nem kell előmelegítés, alsó felső sütés 150 fokon, semmi légkeverés.. a húsnak szépen lassan át kell sülni..
 amig a massza sül, előkészítettem a körteparadicsomból minden tálkára megy 4-4 szelet, és a bazsalikomok, sajtok várják fellépésüket a világot jelentő deszkákra :))
 egy kevés szaftos zsiradékba ugrik a kisebb kockákra vágott krumpli, megszórva tengeri nagy szemű sóval, petrezselyemmel, és egy kis őrölt borssal.. be a sütő legaljába.. mire a hús meglesz,ez is elkészül, szó szerint 1 füst alatt :))
 első körben a húsok meg a golyók átsültek, de nem pirultak.. és a golyókat holnapig felejtsük is el...
 a bacon alapú húspogácsákra felpakolunk tálcánként 4 szelet paradicsomot...
 aztán jönnek a bazsalikomok, ne sajnáld... a zöldfűszerek egyik királynője...
és kapnak egy jó szelet zsíros sajtot...visszaküldve a sütőbe.. én itt adtam neki légkeverést, hogy szépen meg is piruljanak, ha nincs légkeverésed tekerd 180-200 fokra a hőfokot... amúgy elég a 150 fok a légkeveréssel :)
 és készen van itt már csak 8-10 perc kellett :))


 elkészült a tepsis petrezselymes krumpli :)
 kitálaltam, megkoronáztam a tepsis petrezselymes krumplit.. felültettem a batyumat a tetejére.. .. és adtam hozzá egy kevés paprika salátát :))
 úgy vélem nem csak a színek, de az aromák is a helyükön vannak... :)

 így néz ki a Torony a la Gyomrosokk :))
 csak 1 szó a paprikáról :)) simán ecet-cukor -só salátalé, egy kevés salátafűszer pár csepp oliva olajban.. és bele a szines vékony szeletekre vágott paprikák.. fél óra állás jót tesz neki.. de addig bőven a sütőben minden elkészül :))) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése