Mottó

Üdvözöllek a konyhámban :D Én nem csinálom Nálad jobban! Én , így csinálom!Ha tetszik oszd meg barátaiddal!
Welcome in my virtual kitchen. If you like , share it, and invite your friends too :) :)

2012. szeptember 8., szombat

REJTEZŐ BARACKOK TÁSKÁBAN

Többféle dolgot sütök.. holnap kenutúra.. nem egészen nekem, de a sütijeim által én is ott leszek.. lélekben biztosan.. a szilvás papucsokra még várni kell.. de a néhány barackos már előbukkant.. a másik apropó a Rejtező Zenekar.. mondtam, hogy valami nevükhöz méltót alkotok :)) .. hát így esett e csepp eset :)) remélem ízlenek :))

Zene: Rejtező Zenekar: Gyéren vettem


kinyújtva.. de most csak nyújtott x-eket vágtam a táskák tetejére, nem rácsot.. mert a barackok kicsit másként viselkednek mint a szedrek..
 a szélüket megkentem tojással, hogy biztosan ragadjanak, mert megtanultam, hogy máshogy viselkedik a fagyasztott leveles tészta :)
 a barackokat cikkekre vágtam...
 megszórtam fahéjas porcukorral...
 csak szeretem az ilyen képeket..
 betakartam őket az X-es tésztákkal , hogy csak bujkáljanak szerényen, de azért megtaláltuk őket :))
 kisültek szép lassan, hogy a barackok a fahéjas cukorral eggyé váljanak :)
 kukucs.. látod???


 A barackok elbújtak, Rejtezők.. de én X-el megjelöltem hol bújkálnak :)

Ezt ötleteltem ki a Rejtező Zenekarnak :))
 porcukorral megszórva illatoznak.,..
nekik sütöttem.. ezt is még mást is :DDD
elölről sorban: Szabi, M.Máté, Máté (a kamaszom), Fabó
a SportingBudo Karate klub ördög-hajója :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése