Mottó

Üdvözöllek a konyhámban :D Én nem csinálom Nálad jobban! Én , így csinálom!Ha tetszik oszd meg barátaiddal!
Welcome in my virtual kitchen. If you like , share it, and invite your friends too :) :)

2012. szeptember 20., csütörtök

Mexikói csirke...

egy kis kalandozás.... a túlsó féltekére....most a jobb agyféltekémmel főztem :)) messzebb mentem az európai és olasz konyhától :)) a könnyebbik verzióban :DD

ma hideg volt.. és valami forró dologra vágytam.... lehetett volna leves.. de az valahogy kimaradt... az enyhén csípős is melegít... :) mint egy jó puha takaró...



néha rám jön, hogy másfelé "járjak" távolabb európától... bár nem lett teljesen autentikus.. de egész jó megközelítés :)



a jó bacon.. mindenek lepedője.. megágyazója :) ropogós és illatos, mintha napon száradt volna...
 2 lilahagyma, a sonkafajta... az egyik apróra a másik karikára vágva... megy pirulni a már pirosodó bacon-okra :))
 a serpenyőbe hullott egy kockázott csirkemelle filé.. pipicici, ahogy sokan kedvelik..... egy fél doboz kukorica, pár kanálka vajpuha bab... egy piros húsú paprika csikokra vágva, és mexikói szósz helyett a saját fűszeres paradicsomszószomat használtam... nyakon öntöttem vele a sercegő egészet.....
 közben megpárolódott a rizs.. lehet kitálalni... a lényeg hogy minden menjen a tányérodra forrón :)))
 20 perc rotyogtatás után kész az egész... egy kis csípőssel szádízére komponálható... egy csepp csipeje kell hogy legyen.. de Te döntöd el.. ki ez erősebb, az étel vagy Te:))
 egy kis színes játék a dekorációval :) csak a jóérzés kedvéért :)))

 így néz ki a Mexikói csirke... petrezselymes rizzsel :) egészen közelről...



Hozzávalók:
1 egész csirkemell csontozva, kockázva
4 szelet bacon
2 fej lila sonkahagyma
1 piros húsú paprika
1/2 doboz csemege kukorica
1/2 doboz puha bab
2 dl fűszeres paradicsomszósz
só, bors, csípős paprika

köret: párolt, petrezselymes rizs... vagy polenta :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése