Mottó

Üdvözöllek a konyhámban :D Én nem csinálom Nálad jobban! Én , így csinálom!Ha tetszik oszd meg barátaiddal!
Welcome in my virtual kitchen. If you like , share it, and invite your friends too :) :)

2012. szeptember 6., csütörtök

E havi malacka búcsúfellépése...

előbb elkészült a desszert a sütőben.. aztán a főétel.. ma kivételesen sikerült remekül időzítenem :)) Kamaszom épp belépett az ajtón, amikor már csak 5 perc volt hátra.... ami jó.. hogy így nyugodtan mehet edzésre.. és mire hazajön.. már csak valami semmiséget készítek.. és kevésbé leszek sokkoló... vagy mégsem? :DDDDD


tudom hogy "elítélendő".. de igazán nem szeretem a hideg pecsenyéket.. de pláne nem másnak.. KEVÉS KIVÉTEL VAN... ha tehetem nem marad.. de ebből sehogyan sem tudtam fél adagot csinálni.. azaz már este tudtam, hogy ebből még egyszer fogunk enni.... gázos gond van a tűzhely gázrózsáival..így most a sütőm dolgozik, pár napig.. szóval bármi akad, ami odalent a katlanban elkészíthető...

Tegnapi hideg sültem feldarabolva....

 a krumpli vidáman megsült a szaftban, átvéve a sót és a fokhagyma ízét... csak úgy.. piros ropogósan :))
 belekevertem a husi darabokat, és 5 percre visszatoltam a sütőbe, hogy jól összemelegedjenek.. ízt cseréljenek és forró barátságot kössenek.. :)
 saláták közé fogva :))
 E havi Malacka végső búcsúja a konyhától....... :)
 ízek halmocskái sorakoznak...
Bye-Bye :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése