Mottó

Üdvözöllek a konyhámban :D Én nem csinálom Nálad jobban! Én , így csinálom!Ha tetszik oszd meg barátaiddal!
Welcome in my virtual kitchen. If you like , share it, and invite your friends too :) :)

2012. szeptember 3., hétfő

"Pinceszer" .. egy kis édes leltár...

már magam sem tudom mik laknak a pince-tárolómban.. ami véd fénytől, nedvességtől és fagytól... kicsit pakolásztam ide, oda, mert már nem fértem el a konyhámban.. mert az asztalon, az asztal alatt, az étkező ülőkéin sorakoztam, amik az utóbbi időben kihűltek, és/vagy kikerültek a dunsztból.. nekem meg már dunsztom nem volt, hogy hol- merre mozduljak.. néhány dolgot a konyhában rejtettem el.. de leviszem őket is, mert lent jobb dolguk lesz, de pláne mert helyet is csináltam... Fent ugyan csinosabbak, de melegük lesz hamarosan... és inkább leszaladok értük, mint valami bajuk legyen.. Ha meg csomagolok valakinek, azt úgyis lent válogatom össze :)) 


na ez csak egy aprócska ötlet.. a széles festőszalag... könnyen leázik a mosogatásnál.. vakarjon, akinek 9 anyja van... de annyi hasonló színű dolgot főztem be.. hogy nem szívesen venném, ha pizzaszósz helyett , paradicsom-barack lekvárt nyitnék.. bár amilyen vagyok tutti azzal is kipróbálnám a pizzámat...egy tekercs filléres, évekig elég.. és sima tollal jól írható, ha pedig akad - nálam elbújt.. :(  - hullám vagy zig-zag olló, akkor csinos cimkék faraghatóak, mert már kinőttünk az iskolai vignettás korból.. 
  a konyhámban tároltak átmeneti helye.. de úgy döntöttem később, hogy ők is leköltöznek.. 

 íme a pinceszer... (csak mobillal)


a ház ketchupja, sárgabarack, a második adag... és sok sok bodzaszörp... címkézve meg a bodzapezsgők...

azért akad nekem is összevissza üvegem :DDD

 Vörösboros meggyek és az első adag sárgabarack :)
 eper és citromos- eper dzsemek ládája
 egres, pizzaszószok, és pár üveg helyére nem férő őszibarack lekvár
 szörpölők egy része:) Menta és levendula
 a paradicsomok nem vesznek össze a sörrel :)
 Fekete ribizli feketéllik, muskotályos körte mellett... meg a hárs zselék... előtérben pár üveg rumos meggy :)
 Őszibarack lekvár... és a málnák egy része... néhány üveg meggyzselé ..meg...azt hiszem a s.dinnye... :) vagy valami más... hihihihi lassan magam sem tudom :)

 na hely van.. a savanyák majd eztán jönnek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése