Mottó

Üdvözöllek a konyhámban :D Én nem csinálom Nálad jobban! Én , így csinálom!Ha tetszik oszd meg barátaiddal!
Welcome in my virtual kitchen. If you like , share it, and invite your friends too :) :)

2012. szeptember 5., szerda

Malacka .. malacka.. mert régen volt :)))

ha már a sütő jól be volt izzítva.. a kenyérkék után lesütöttem, hogy legyen egy kis tunk.. mert langyos kenyér.. sercegő tunk.. valamitől kell hogy hízzunk :DDD

a malacka nálunk rendszeres vendég, malac császárja,oldalasa, combja, bőrösen egyben vagy szeletben, havonta egyszer egészen biztosan a tányérunkra kerül....ma éppen ő jelentkezett be a tányérunkra :))

a fagyasztóból ugrott malacka a sütőbe... mint a szaunázó ember a jeges hóesésben a vízbe :) csak itt fordítva... kapott jó adag libazsírt, kevés sót, fokhagyma szeleteket... fólia takarót, és bement a sütőbe 150 fokra.. és két óráig rá sem néztem...

 2 óra múlva fordítottam rajta :)))
 közben egy kis paradicsomsaláta.... ..
 mert kell egy kis vitamin a kalóriák mellé :)))
 még serceg.. akkor is amikor a felesleges zsiradékot leöntöm alóla...
 elkészült, szeleteljük...

 friss kenyér... fokhagymás szaft.. igen igen tunkoltam....
 ó csak szelíden.. kici, kici kalória... :D
 malacka combja darab kitálalva... káposzta és paradicsomsalátával.. :)
 malacka.. malacka.... sütve, darabolva :))
 megpirult malacka bőre, ropogós.. :)
 kukucskál a frissen sütött kenyérfalatka, a tunkba mártva...
 essünk neki.... :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése