Mottó

Üdvözöllek a konyhámban :D Én nem csinálom Nálad jobban! Én , így csinálom!Ha tetszik oszd meg barátaiddal!
Welcome in my virtual kitchen. If you like , share it, and invite your friends too :) :)

2012. szeptember 5., szerda

" Anya.... ez királyságos"

már tegnap meg akartam csinálni, de semmi nem úgy jött össze, ahogy gondoltam... de azért este bekevertem a csirkeburgernek valót...
a hamburger gyárilag, meg eredetileg csak marhahús és fűszerek keveréke... grillen sütve.. de a csirke az más...máshogy is viselkedik..

tényleg nem magyarázok bele semmilyen egészséges vadítást, nem erről szól a dolog.. de a bucikat már azért sütöttem, hogy hamburgert adjak a nem kicsi gyermekemnek...örömet akartam neki szerezni... na van úúúúgy... amikor nem gondolom, de azért megérdemli :))

nem akartam a klasszikus só, bors, hagyma variációval nyitni, meg BBQ szósszal.. íme az én csirkeburger hús receptem:

1 csirkemell kockázva
1/2 mk enyén csípős paprikakrém (ez épp a TüzesBerta)
2 mk Worcestershire sauce
3 mk reszelt torma
só, bors
1 kis fej hagyma - mindez az aprítóban összedarálva
majd bele 3 ek zsemlemorzsa,
1 egész tojás, és még 1 perc aprítás.... és befele a hűtőbe minimum egy órára...

(fagyasztható is, a kész pogácsákat egy-egy folpack réteggel elválasztva lehet fagyasztani, így adagnyit lehet levenni belőle)

egy cm vékony pogácsákká lapítva a tenyerem között tettem sütőlapra... ( a sütőpapír a későbbiekben fellépő sajt miatt volt aktuális.. ) és az előmelegített grillbe toltam be.. ( grill 2-es fokozat)
 amikor az egyik fele kész, megfordultak....
 közben már mindent előkészítettem , a bucik félbevágva, jégsalátával megágyazva..

 a két oldalon megsült első szeleteket rátettem...a másik kettő egy-egy szelet sajtot kapott, és még a sütőben vannak, összeolvadni, és nem sülni...
 megkentem a kis kerámia fazekamban tartott "Ház ketchupjával"
 és a sütőből kikaptam az olvadt sajttal egyesült 2. hússzeleteket...  jól látod, dupla sajtos-csirkeburger... 
 csak uborkát kért rá a gyermek.. " anya, ez királyságos.. de át is kell harapni...".. hagyma szóba sem jöhetett, a paradicsom csöpög... így ennyiben maradtunk..
 íme Gyomros Kata fia, dupla csirkeburgere, sajttal...
 mondd... Te harapnál belőle... ?? mert EZ, NEM MŰANYAG :) :)
házibuci..házihús... ;-))

a buci receptje : Buci-ológia

nem vezetett semmi egészség centrikus történet, mert tudván tudjuk, hogy a gyorséttermek hamburgerei miből vannak, de ugye a kamaszom is szereti...bár máshogy látja, amióta a Buffalo's hamburgereit is ismeri...ahol HÚSBÓL van a burger... ITT--> BUFFALO'S



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése