Mottó

Üdvözöllek a konyhámban :D Én nem csinálom Nálad jobban! Én , így csinálom!Ha tetszik oszd meg barátaiddal!
Welcome in my virtual kitchen. If you like , share it, and invite your friends too :) :)

2012. szeptember 9., vasárnap

Fehér kenyérke.. krumplipelyhes.. marokkal :)

egyszerűen kenyereltem egyet....a hétfői, keddi szendvics alapanyag megszületett.. úgysem tudom meg, milyen a harmadnapos kenyér... mert addigra nem marad :))



55 dkg liszt, 2 dkg élesztő, 2,5- 3 dl langyos víz, 1 mk cukor,1 csapott ek só, 1 marok krumplipehely 

összeállít, meggyúr jó alaposan :)) keleszteni a duplájára, megformázni, hagyni még egy kicsit kelni.. a formázás , bevágás után megspricceltem :)
mehet az előmelegített sütőbe 180 fok, 1 óra...

és az eredmény...



 majdhogynem gőzöl még.... :)))
 ez is jó lett.. kívül ropogós.. belül foszlós... kenyérillatú....meg kell tanulnom kivárni, amíg meghűl...

Utóirat.... még szerencse hogy elfogyott rögvest, mert az egy szelet reggelre keményre dermedt.. a krumpli pehely máshogy dolgozik, mint a krumpli... nem árt vele óvatosnak lenni.. szerintem elég bele 1 marok is.. hogy ne keményítse túl a kenyeret!!! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése