Mottó

Üdvözöllek a konyhámban :D Én nem csinálom Nálad jobban! Én , így csinálom!Ha tetszik oszd meg barátaiddal!
Welcome in my virtual kitchen. If you like , share it, and invite your friends too :) :)

2012. szeptember 6., csütörtök

Szedres táskák :)

igen.. törekszem, hogy változatos legyen a "menű".. no meg imádom a gyümölcsös dolgokat.. és ilyen formában az édességet....

ma átszáguldottam a piacon.......az aszalómért rohantam... csatlakozásom volt hozzá a buszmegállóban... visszafelé a házi tejjel, tojásokkal megpakolva.. másik kezemben a nagy doboz... fene a jó dolgomat...a piacon kellett visszafele is mennem.. és "fennakadtam" a szederben.. megláttam, beleszerettem...


Volt itthon egy tasak kész leveles tésztám.. talán említettem már, ha tehetem tartok itthon, bármi váratlan betoppanás, vagy megkívánás esetére :)

a leveles tésztát hosszában elfelezzük, rárakódik a szeder... még nincs irdalóm a tésztához, igy pizzavágóval csak vágásokat ejtettem.....
 minden szedres részhez tartozik egy bevagdosott "tető"
 fahéjas porcukorral megszórva.....
 rátettem a tetejét a szedres talpára....
 még meg kell őket dolgozni :)
 villával a széleket összenyomtam, hogy a gyümölcsös dolgok belül maradjanak :)))
 félidőben a sütőben:)) akad köztük egy Pinokkió.. csak nő az orra... pedig úgy tűnik igazat mond :) :)
 kitettem őket hűlni a párkányra..




 nagyon fotogének... egyszerűen , mint egy pont.. de finomak.. uzsonnára is tökéletes.. használhatsz almát, barackot, banánt, szilvát, lekvárt,diót, mazsolát - és fagyasztott gyümölcsöt is.....

és eszembe jutott a mekiben 1-2 db kerül annyiba.. mint ebből a 6 db...összesen.. de ez mellékes és járulékos történet....

 illatosak.. de még forrók...
 mintha egy egyszemű jajgatna.. hogy "én meg leszek edve" :))
 mi befelé.. a szeder kifelé kukucskál... nagy fekete szemeivel...  de ez itt kacsintós :))



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése