Mottó

Üdvözöllek a konyhámban :D Én nem csinálom Nálad jobban! Én , így csinálom!Ha tetszik oszd meg barátaiddal!
Welcome in my virtual kitchen. If you like , share it, and invite your friends too :) :)

2012. szeptember 14., péntek

Parasztreggeli szilikonban ....

mert szeretem, ha a maradék is le van tudva.... :D a maradék fél fogra sem elég... úgy tartjuk.. és kiderül, hogy bizony több is kijön belőle.... :D

mindig akad egy fél falat maradék.... így vagy úgy.. ha nem járunk rá :) egy másik "felet" hozzáteszek.. és egy személynek is kevés dologból, remek kétszemélyes reggeli lesz :) nem hiszed.. hát csak görgesd lefelé az egered szorgalmasan :))


szóval maradt egy szedőkanálnyi tepsis krumpli tegnapról...és egy igen kevés tzatziki... álltam reggel a "romok felett és gondolkodtam... hopp-hopp, jött az ötlet...és ez lett belőle:)



fogtam 6 szilikonformát ( 2 nekem, 4 a kamaszomnak.. ) és elosztottam benne a maradék tepsis krumplit, hogy mindegyikbe jusson mindenből :)
 felvertem: 2, azaz kettő darab tojást.. 2 azaz kettőnknek!! ugye azt gondolod... ránézésre sem elég 2, azaz kettőnek???
 kb 2,5 kanálnyi felvert tojás jutott minden szilikon teknőbe....
 nyomtam rá 2, azaz két tekerésnyit a tubusos krémsajtból :)))
 és betettem a 170 fokos sütőbe... na jó nem 2, azaz kettő percre.. úgy 8-10 perc alatt megsül :)  nem mellesleg a buciknak így előmelegszik a sütő :)
 nem 2, azaz két szeletke, de 4, azaz négyre ültettem a tojásos feltéteket.. közé halmoztam a tzadziki javát.. 4, azaz négybe vágott paradicsomot... és lássunk csodát.. a kamaszom egy bögre kakaó kíséretében jóllakott :DDD és én is, bár én kakaó helyett kávét szürcsölgettem.. a maradék 2, azaz kettő feltétemhez :))

 így esett hogy a fél, az kettőnek elég lett :DDD szerintem ez a legjobb varázslat.. :DD



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése