Mottó

Üdvözöllek a konyhámban :D Én nem csinálom Nálad jobban! Én , így csinálom!Ha tetszik oszd meg barátaiddal!
Welcome in my virtual kitchen. If you like , share it, and invite your friends too :) :)

2012. szeptember 4., kedd

krumplis kenyér kóstoló

... hosszú lenne elmesélni, hogy tegnap a reggeli boldog-savanya feletti örömködésem teljesen elpárolgott a közüzemi szolgáltatók vérpadján, ami jelentősen visszavetette a hangulatomat, és minden egyebet magam körül.... de megígértem, hogy a kipróbálásra kapott aszalógépet visszaviszem, így délután erőt vettem sirámaimon, no meg magamon is.. és elindultam... milyen jót is tesz a klimaváltozás az embernek.. Gabimnál már sült a krumplis kenyér, a sajtos stanglik, meg a buci... Sütike olyan ragaszkodással és szófogadással dobta el magát, hogy simogassam, amely még engem is meglepett...

így néz ki Süti a lábak között, alatt... :)) Süti meglepően hasonlít nagy kedvencemre, Horatio Caine-re , bár Horatio-nak sosem volt 4 lába... és Sütivel ellentétben nem csóválja filmjeiben a farkát, de mindkettő tökéletesen kiszimatol mindent....  Süti teljes elaléltságában is tökéletesen tisztában volt vele, ha róla beszéltünk, amit fektében is farokbillegetéssel jelzett :)) Hiába... a vér nem válik vízzé...:)

Aztán a kenyérke langyosra hűlt... miközben boldog birtokosa lettem egy üveg sárgadinnye dzsemnek, kibeszéltük a lóméretű mazsolákat, meg mindent...
Gabim nem akart elengedni a friss kenyér nélkül... Pandámnak csak pakolt, mert mért vittem el, Panda elől neki a bucikat..... (nem is vittem el előle, mert Pandának maradt belőle a reggeli burgereihez kettő is...)...mindenáron vissza akarta csempészni a szatyromba.... mert "pici Panda" éhen marad... (nem maradt!!! :D
a szerk.)

hááááát, megint nem hazudtoltam meg a nevelésem... :) ez a fele lett az enyém, Gabi ropogós kenyerének, mert nem engedett el nélküle.. sőt!!! olyan illata volt, és még langyos... hogy jujujuj... és nekem muszáj volt... , nagyon muszáj beleharapni.... mint régen, amikor a közértből a friss , meleg kenyér "rágottan", sercli nélkül ért haza... Anyus mindig tudta....csak akkor szólt, hogy ne tegyük, ha vendégeket vártunk...
hazahoztam, kicsomagoltam.. Gabim.. igen, a mindennapi kenyerünket add meg... a foszlós fehér kenyérnek nincs párja, de pláne ha burgonyás....
 Gyorsan sütöttem egy kevés bacon-t, a szaftját persze felitatva a foszlós fehér kenyérrel...csak mutatom a falatom.... jobbról...
 mutatom balról...
 és mutatom szemből... tovább nem.. mert harapom, falom, mint aki egy hete nem evett.... igaz megint egybe csúszott a reggelim a vacsorámmal.... :) ahogy szokott...:))))
 az igazi.. még langyos.... rásütött baconnal, zsírjában..... "dződparika-paradicsom" ahogy keresztmamám mondaná... no meg az elmaradhatatlan lilahajma....:)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése