Mottó

Üdvözöllek a konyhámban :D Én nem csinálom Nálad jobban! Én , így csinálom!Ha tetszik oszd meg barátaiddal!
Welcome in my virtual kitchen. If you like , share it, and invite your friends too :) :)

2012. szeptember 27., csütörtök

Szendvics hagymás (pogácsa)lepényből

Már tegnap kitaláltam, hogy mit kapjon kamaszom ma uzsonnára.. hiszen a pogácsalepényt, már ezzel a céllal sütöttem.. szépen várt is a sorára.. hogy nagyra nőtt gyomrát megtöltsem, mindenféle finomsággal.... :) :)


az előzménye a hatalmas pasi tenyérnyi lepénynek, ami a pogácsák kiszaggatás utáni maradékából lett "eszkábálva" itt megtalálható.. persze szorgalmas lapozgatás után a recept is előbukkan :)

 a lepényt egy éles késsel lapjára vágtam, mint gondos nagymama a piskótalapot... kellett hozzá az egész tenyerem lefedni... (későbbi kiegészítésként megjegyzem.. nem én vagyok a nagymama... Pató Pál úr, ej ráérünk arra még ...) 
 finom vajjal megkentem ( csak éppen mutatóba...) a jénai tetőt, beleöntöttem két felvert tojást, sóztam , borsoztam, és 4 perc alatt 80%-os teljesítményen a mikróban elkészítettem.. se olajszag, se macera.. amíg a salátával meg a többivel bíbelődtem, szépen elkészült...
megkentem finom sajtkrémmel a lepények mindkét oldalát, majd megpakoltam jégsalátával, és maszek hentes által készített "turista" kolbászt szeleteltem rá... jegyzem meg- ebben nem ízfokozók vannak, hanem biza ez nem olyan régen még röfögött az ólban... 
 erre halmozódott a vajkenésnek köszönhetően egy mozdulattal a jénai tetőből kiemelhető rántottát... amit körben bevagdaltam kicsit...
 egy kis csemege uborkával csúsztattam meg... 4 db 3 cm-es uborkát vágtam fel hosszában, és csillag alakban elhelyeztem rajta...
 megszórtam reszelt sajttal... és a néhai szószós üvegemből házi petrezselymes matyókát csurgattam rá. (kérdéseket megelőzve a "matyóka" még mindig olyan hamis majonéz, amelyben se tojás, se olaj nincs.. sűrű tejföl, bors, cukor, dijoni mustár keveréke, és éppen most sok frissen aprított petrezselyemmel van ízesítve.
 és végül a sajtkrémes- salátás bélelésű kalapot is ráborítottam a tetejére...
 célirányosan : kb. ide szeretnék beleharapni...
 azt hiszem erre is akadnak majd kóstolási jelentkezők........... :D :D .. aggódnál a hagymaillat miatt?... semmivel nem illatosabb, mint egy hamburger..vagy egy tepertős, vagy sajtos pogácsa... de pláne, mert ebben nem nyersen van a hagyma.. azaz nem lesz büdös senki.. , de hogy éhes leszel az illatától.. az biztos...:)
 Nohát.. így néz ki Gyomro-sokk Kata fia hagymás lepénye - gazdagon.... uzsonnára.. :):) :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése