Mottó

Üdvözöllek a konyhámban :D Én nem csinálom Nálad jobban! Én , így csinálom!Ha tetszik oszd meg barátaiddal!
Welcome in my virtual kitchen. If you like , share it, and invite your friends too :) :)

2012. szeptember 21., péntek

"kitörési pont".......

A helyzet.. hogy valaha valamikor írtam, még a legelején, hogy blogomat, csak biztonsági mentésnek szántam.. hiszen életmeséim és receptjeim kéziratban pihennek.. egy soha ki nem adásra várva...de ízelítő mindig hullik belőle.... talán nem is másnak, csak magamnak írtam, mert már nem fért belém... lehet, hogy csak ezért...

szóval... a kezdetekről még van átmásolni valóm a Facebookról...( innen:
 GYOMRO-SOKK )  aztán úgy esett, hogy kellett.. és azóta szorgalmas vagyok.. előbb kerül fel ide minden, mint a "fészre" :)) féltem az életmeséimet....

és ha már ennyi mindent itt összehordtam, miért is ne állnék be egy megtisztelő sorba.. ahogy a gasztro-blogok becses gyűjteménye lakozik... és valljuk be "szeretem -kalandozások" tárháza... hiszen én is boldogan tanulok, s lesek el fortélyokat, tálalásokat, tippeket, főztöket ... mert nincs az a háziasszony, aki ülhet ölbe tett kézzel, hogy én mindent, de mindent tudok... persze az ember szájízére szabhatja, hiszen a konyha nem egy étterem... eszed, amit kapsz, ha ízlik jó.. ha nem, akkor is... persze az ember azért válogat :) de van számos dolog, ami új.. nekem is.. kipróbálom, és vagy felveszem a főztök listájára vagy sem... a sportolóm miatt ugye kicsit nehezebb a dolog...húst hússal, kevés kalória, annál több fehérje... bolond időbeosztás mellett...

Na mindennek a regéje, alfája és omegája, köszönöm Szepyke, hogy felvettél a listádra...

ajánlom mindenkinek a szorgos olvasást:

 http://gasztro-blogok.blogspot.hu/



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése