Mottó

Üdvözöllek a konyhámban :D Én nem csinálom Nálad jobban! Én , így csinálom!Ha tetszik oszd meg barátaiddal!
Welcome in my virtual kitchen. If you like , share it, and invite your friends too :) :)

2012. szeptember 9., vasárnap

Szendvicsre való kencék

Kétféle "szoszóka".. csak annyi a lényege, hogy a legegyszerűbb vajas-parizeres szendvicset is feldobja.. aki rossz evő.. vagy fújjol a zöldségektől, attól nem lesz jobb, ha csoda zöldséges szendvicseket kap.. vékonyan kenve a vajas kenyérre lehet különleges ízesítő, a parizer alá.... aki pedig egyébként is nyitott.. annak ízesebb, változatosabb lesz a falatja... de kipróbálhatod egyszerű piritóssal, vagy netán chip-el, tortillával mártogatva.... semmi télire való mennyiség.. pár napra elég ( ELÉG??) .. csak hesss most bent vannak a hűtőben :))


egy cukkinit 4 be vágtam, úgy ahogy van.. és a másik tepsiben lévő paprikával együtt mentek a sütőbe.. 20 percre...



 amikor már kérget kaptak,, akkor sóztam kicsit, és pár szelet hagymát melléjük is dobáltam...
A sült cukkini ment az aprítóba, kapott 2 ek ecetes tormát, 0,5 dl oliva olajat. és szépen összeaprítottam....Ennyi...érdekesebb párosítás.. de kellemes, nem csípős.. jól kijön mindkettő aromája....az olaj megszelidítette a tormát is..:)
 kóstoló.. a friss kenyérrel...

 3 db paprikát kicsumáztam, 4be vágtam...a paprikákat betettem a sütőbe grilleződni...
később adtam rá sót, és egy fél hagymát...

 megsültek rendesen..
 a sültpaprikás- mustáros kence

3 db paprika, és fél hagyma grillezve
0,5 dl olivaolaj,
1 kk mustár
1 kk citromlé
összedarálva az aprítóban lassú fokozaton...
a grillezés miatt egyáltalán nincsen büdös hagymaszaga.. szóval simán mehet uzsonnára...
 egy kis sajttal kiegészített kóstoló.. a friss kenyéren....

megbolondítja ez a vajas kenyeret is ..... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése