Mottó

Üdvözöllek a konyhámban :D Én nem csinálom Nálad jobban! Én , így csinálom!Ha tetszik oszd meg barátaiddal!
Welcome in my virtual kitchen. If you like , share it, and invite your friends too :) :)

2012. szeptember 25., kedd

csirkés körtés réteskosárka

egészségeset a RECYCLE jegyében... :)) naná.. megmaradt ez meg az.. megint nem cicóztam.. csak formába faragtam :)) pont ilyen jó lett volna egy csirkés rántotta is.. leszámítva a rétestésztát---.. na ennyi :)) ha van kedved.. ízlésed szerint faragd utánam :))

hát bizony.... nem szeretek maradékot kidobni... igaz- arra sem vagyok vevő- hogy mindent összedobálni, válogatás nélkül... de ezek összevalóak... nem öntöm össze a húslevest a lekváros palacsintával.. vagy nem teszek szilvalekvárt a töltött káposztába.. de ilyen olyan sajt- sült hús-gyümölcs kombinációt szívesen fabrikálok... most még ugye a réteslap is a kezemre játszott.. "szóval és tettvel" .. elő a szilikonformákkal... azon túl hogy könnyű vacsora jött belőle össze.. kiváló vendégváró falatkának is... amolyan gyomorcsillapító.. egy kiadós menüsor elejére... (csak sajt+ körte az zárásnak is alkalmas)

a vargabélesből megmaradt réteslapot el kell használni ...nincs mese... fogtam az ollóm, és mint egy darab vásznak, feldaraboltam..... 9*4 kis lapocskám lett

 húsos erdélyi szalonna.. szerintem olyan húsos , hogy elmegy most sonkának...
 a szilikonformák - csak azok kedvéért, akik még nem követték eddig a bolondériámat.. több sósnak adnak otthont mint muffinnak.. szóval "szárazon" kaptak réteslapbélést, és közepükbe egy kis szalonnának csúfolt sonkát ...
 egy darabka sajt (talpalónak).. és ráment egy kis maradék csirkesült rusztikusan darabokra tépve..- bocsánatot kérek, de bőröstől... a szőrét már a kopasztásnál elvesztette...
 egy tojást, egy deci tejszint egy "kevés" őrölt borsal habosra vertem.. és minden kosárka 1 nagy evőkanállal kapott.. 9 a kislány.. azaz a kosárka...
 a tetejére biggyesztettem egy egy darab körtét, és egy jó csípés gouda sajtot...
 besegítettem őket a sütő tátongó szájába.. rázártam, hogy ijedtükben ki ne ugráljanak... 15 percre 150 fokban magukra hagytam őket...... és szerencsémre nem sértődtek meg... így jöttek ki a nem egészen önkéntes szoláriumból
 szerintem szép lett..
 kamasz adag kitálalva szépen.. mert sportoló.. gyümölcs és paradicsom a köret...:) .. azért látszik, hogy esténként próbálok a vonalaira vigyázni... :)) de nem tartok tőle, hogy az enyémen kívül azt a maradék 2-őt nem tünteti el :))  ( Eltüntette... :D ))) 
 megbontottam a 4es formát a barackokkal :)
 nos.. Te kérnél belőle? :)))
 egy a réteskosárkák közül :)

összes hozzávaló 9 db-hoz ( ez nálunk 6:3 arányban 2 személy vacsorája volt)

fél csomag réteslap
15 dkg sült hús
5 dkg szalonna/sonka vagy bacon..
5 dkg sajt
1 tojás
1 dl tejszin
1 körte
bors.. só nem kell mert a szalonna/sonka és a hús is sós
 

2 megjegyzés:

  1. Héhahó - áhóhahéhamiamia? nem is mondtad - goni - welcome aboard! puszi

    VálaszTörlés
  2. Puszi :))) nem... de nem goniból...tudod :))

    VálaszTörlés