Mottó

Üdvözöllek a konyhámban :D Én nem csinálom Nálad jobban! Én , így csinálom!Ha tetszik oszd meg barátaiddal!
Welcome in my virtual kitchen. If you like , share it, and invite your friends too :) :)

2012. szeptember 8., szombat

egyszer bableves lesz belőle :)))

Ha egy üzlet beindul..... kicsit bajban vagyok.. jelenleg a tűzhelylapom használhatatlan... eltart még egy darabig, mert ráadásul nem mai darab.. de mindegy.. ez nekem nem lehet akadály...
Mottó: "NINCS LEHETETLEN, CSAK TEHETETLEN"

ha kuktában főztem volna.. már készen volna......de kivártam, és kitálaltam :)) és meg kell hagyni, hogy az egyik legjobb bablevesem lett :))

a bab.. saját termésű kifejtős.. fele be volt áztatva,és mikroban előfőzve.. mert korábbi termés.. a fele friss.. jópofa dolog hogy eltaláljam, hogy pont egyszerre főjenek meg :)) de jelen kóstolási állapotban úgy néz ki sikerült :)) itt még csak a kolozsvári füstölt szalonnák látszanak...

 tapasztaltam, hogy az oldalasszél gyorsabban fő mint a szalonna, így ráértem egy kicsit később hozzáadni.. na persze a zeller is a teraszomról van.. :DD de tettem bele egy kis borsika füvet.. azt tanultam, hogy ha teszel a babba, lencsébe, borsóba- akkor nem fúj....nem szelel, s nem fogod emelgetni a paplant :DDD nem kell sok. de hasznos.. és finom :))
 szóval.. meg lehet főzni, meg rántást is lehet csinálni.... csak kicsit forró az élmény... csak vészhelyzetben alkalmazzuk.... mert a mikró mindenre jó, csak rántást nem lehet vele csinálni...
 Vaku mellett fakónak látszik a rántás.. pedig nem az... a fokhagyma már benne.. a Rubint-t most kapta..
 inycsiklandó fokhagymás rántással a balkonkertem adta babszemekből... :) ha sosem nőne több már megérte dédelgetni őket :))
 a csipetke sem maradhatott ki belőle....
 füstöltes fejtettbableves...a tejföl elmaradhatatlan :)))
 az én kis tálkám.. inkább kétszer szedek, és utána repetázok.... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése