Mottó

Üdvözöllek a konyhámban :D Én nem csinálom Nálad jobban! Én , így csinálom!Ha tetszik oszd meg barátaiddal!
Welcome in my virtual kitchen. If you like , share it, and invite your friends too :) :)

2012. szeptember 4., kedd

hajnali buci..... 1.fellépés

A tanév második napja.. ez már nem a harmatos...már rendesen hosszúra nyújtott, tehát rendes uzsonna is kell....egy anyának is bele kell rázódnia, hogy már nem 9-13 óra között készül a reggeli költemény.... hanem reggel 6-kor...és egyáltalán nem lesz költői... semmi mesés tálalás... csak úgy funkcionálisan...fél szemmel...igen, az ember eljut arra a szintre, amikor az alvásigénye "csak még 5 perc"....és bár felbukkan benne ezer meg egy emlék.. de lassan el is hamvadnak valahol a szendvicskészítés és a reggeli kávé kortyolgatása között....

éjjel fél 2-kor vettem ki a húst a fagyasztóból, hogy csirkeburgert csináljak .... nem mazochista vagy alvajáró vagyok, csak törpöltem, hogy szendvics vagy burger legyen a sulicsomagban.... mobil ébresztő beállít...naná hogy eltoltam...a fiam ébresztett...szóval lőttek a burgernek, bár a hús kiolvadt... na jó... akkor azt holnap, vagy máskor, már nem ígérek semmit előre....

krémsajtos tubust csak úgy megszúrtam.. és megírtam a félbevágott bucikat.... kenhettem volna, de így jobban tetszett, meg kevesebb mosogatnivaló marad utána... semmit nem utálok jobban, mint  krémsajtos kést mosogatni, még a mosogatógép ellenére is..
 megdolgoztam a kerámiás serpenyőmet....néhány ropogós baconszeletre ültettem egy egy mindkét felén megsütött tükörtojást, amit persze csúnya szóval megvakítottam, mert az azért nem jó, ha a tanulóra csöpög...
 szórtam rá egy kevés friss görög bazsalikomot....húúúúúú -látszik, hogy a fejemből nem látok ki, ennyire homály kép.. hát elég szokatlan... :( de ez van....szóval mindkét buciba ugyanaz és ugyanannyi került ám, csak más sorrendben...
 a másik fél bucira "ragasztottam a sajtba" friss jégsalátát, és a hát frissen termett uborkáit szeleteltem fel hosszába.. és a tojásoknak   a ház ketchupja-val adtam neki kis kenést....óvatosan, nem csepegősen...
 közé került még egy egy szelet dupla gépsonka, míg összeborítottam a feleket, hogy ne legyenek árvák.. és a "popsi" megtalálja a kalapot....
 még csomagolás előtt... már toporogva várta a kamasz... így nem volt időm több fotózkodásra...két alma mellé ugrottak alufóliába tekerve a zacsiba, majd a táskába...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése