Mottó

Üdvözöllek a konyhámban :D Én nem csinálom Nálad jobban! Én , így csinálom!Ha tetszik oszd meg barátaiddal!
Welcome in my virtual kitchen. If you like , share it, and invite your friends too :) :)

2012. szeptember 5., szerda

Krumplis kenyér Gabi módon...

Megint megszállt az ihlet.. két üzleti tárgyalás közt...
Tegnapi fél krumplis kenyér már a múltté.. vagy a Holdban.. mert elfogyott az utolsó morzsáig... de nem bírtam, két munka közt bedagasztottam, mert nekem ezt ki kellett próbálni.. a formája nem a legjobb.. de így alakult.. az íz kárpótol... mert letörtem egy "csücskit..." :))) lehet kérem körben serclit harapni :))))

Gabim receptje:
3 közepes krumpli főve, törve

1,5 kg liszt
1 élesztő
3 dl víz
pici cukor
1 ek só
2 ek oliva olaj


a receptet én most feleztem... bár a krumpli "lónyi" :))) 



hát én csak 1 szem krumplit főztem meg, igaz egy öklömnyit... :)


 60 dkg liszt, 3 dl langyos víz, alatta a főtt áttört krumpli, 2 ek oliva olaj, 1/2 ek só, 1/2 élesztő, 1 pici cukor (az élesztőhöz) 

a lisztet elöl hagytam, hogy ha a krumpli még kér lisztet, kapjon.. hát kért is... a végén kb 75 dkg-nyit evett meg...
 szót fogadtam Gabinak.. csak gyúrtam, és gyúrtam, és gyúrtam...
egy dologra nem figyeltem.. a kukoricadara egy helyre összpontosult az egyik formában...legközelebb a sütőpapírt nem fogom semmilyen formából kihagyni :))

megint nem bízom magamban, hogy tartja a formát, így keretbe zártam a kenyereket...
 hagytam őket szépen formára kelni... hát nem mondom, hogy nem akart a tálból kiugrani :)) Sülni, Sülni.. kiabáltak..
 én meg szót fogadtam.. 200 fokra hess be a sütőbe.. persze alatta a régi tepsiben víz van... és egyszer egyszer megspricceltem :))
 Gabitól kapott spricni :) munkába van fogva.. kiváló tésztaspriccelő :))
 beleharapni való, de még meleg...sőt mondhatnám forró....
 a forma "ára"...de így is el fog fogyni :))
 na kérem.. kisültek... :)) :)
 szerintem elégé kenyérséges :) van mégsem??? :))
szerintem mosolyog
:))
 még langyos.... :)
 megvágva belülről :) :)
 és egy kis kóstoló...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése