Mottó

Üdvözöllek a konyhámban :D Én nem csinálom Nálad jobban! Én , így csinálom!Ha tetszik oszd meg barátaiddal!
Welcome in my virtual kitchen. If you like , share it, and invite your friends too :) :)

2012. szeptember 10., hétfő

Rántott madaras szendvics

megint egy hétköznap reggel..... és hétköznapi reggeli-uzsonna a kamaszomnak...a tegnapi csirkehalomhoz.. és cukkinikrémhez nyúltam... mindez a tegnap sütött házi kenyérbe szorult... csak úgy.. álmosan...nagyon, nagyon, nagyon álmosan.. fél szemmel..... lassan csukott szemmel is megy..belerázódunk.. :) persze nem kell ehhez házikenyér.. az a hab a tortán...:) régen a gimis büfében sokszor vettem én is rántott húsos szendvicset.. zsemlében volt egy szelet rántva.. és más semmi... a szalámis vagy parizeres zsemlében, jó ha volt 1-1 szelet uborka, vagy valami salátaféle.... mégis szerettem,mert hús volt benne... bár, vékony és száraz volt, mint a cipőtalp... lehet hogy ezért igyekszem selymes-krémessé tenni a szendvicseket..



 az egyik kenyéren a cukkinikrém... a másikon krémsajt... közte a csirke, paprika, saláta, falatokra tépkedve...


 ilyen nálam.. a rántott csirkés szendvics, cukkinikrémmel ...

2 megjegyzés:

  1. Szia. Kicsit megtévesztett a szendvicsed neve. Azt hittem az egészet kirántottad. Mert úgy is lehet. :) Kicsit macerás, de nagyon fincsi.

    Puszi Éva

    VálaszTörlés
  2. :) Kedves Éva:) Jó ötletet adtál :)) egyszer azt is kipróbálom :))) De igazából a tartalmát jellemezte :)) ma is lesütöttem csirkét, sütöttem kiflit.. hogy holnap is valami kívánatos szendvics legyen belőle :)) reggel 7.20-tól délután 3-ig hosszú a nap a suliban:) és kell valami "normális kaja" ...
    Puszi "Gyomros" Kata :))

    VálaszTörlés