Mottó

Üdvözöllek a konyhámban :D Én nem csinálom Nálad jobban! Én , így csinálom!Ha tetszik oszd meg barátaiddal!
Welcome in my virtual kitchen. If you like , share it, and invite your friends too :) :)

2012. szeptember 2., vasárnap

Egyből, kettőt reggeli.....

Gabim mutatott valamelyik éjjel egy képet, de az egy egész kenyérről szólt... :) most meg elkezdtem rajta gondolkodni, és rájöttem, hogy oké-oké, de mi lesz a maradékkal.... hát így esett, hogy egy főre való adagból, mondhatom, két főre valót kerítettem.. és gazdagon... ;-) nem spórolás van- csak gondoltam, ez sem egy hátrány, mindamellett, hogy finom :)... JAAAAAA! és SULISOKNAK... becsomagolható, uzsonnára:)))

csak a végén gondoltam bele.. de így leírva- előre került, hogy tényleg egy kamasznak nem is sok, ha a hozzávalókat egy tányérra pakolom.... de készen, bőven elég a fele is... :) és még jó, hogy így csináltam egyből kettőt, de nem dupla adagot :))




Van 1 DB nagy sajtos kifli ( van belőle jóval több itthon.. de azok most nem kaptak se szerepet, se fellépési szerződést..) .. aminek kivettem a belét , képezve egy jó nagy üreget... a bele most nem kell, később jön sorra...
 egy kis reszelt sajt 2-3 dkg sajtból, ami nem reszelhető, csak apróra törve-darabolva, 3 db csemegeubi kockázva, 3 cm füstölt kolbász, kicsi darabokra vágva, 1 szelet gépsonka csíkozva, 1 fél paprika, kockára vágva,
 megkapja a camping krémsajtot :)
 az összekevert sajtos katyvaszt, beletöltöm a kiflibe, az üregbe, jól belekenve. de csak annyit, hogy vissza tudjam, csukni- az üreg tele legyen, de ne bugyogjon ki belőle, és néhány percre visszateszem a hűtőbe :)
 a maradékba, ami kimaradt (ki kell hogy maradjon :) beleütöttem két tojást, sót semmit, csak egy kevés borsot, és lazán összekavartam...
 6 db muffin kapott 1/2 1/2 szelet bacon- bélést-....
 majd a bélés után jön a tépés.. a kifli belsejéből..
 erre kanalaztam a maszlagos tojást... és bedugtam a 170 fokos sütőbe. (6-7 perc nem kell több)
 közben felkarikáztam a kiflit... a közepe átlényegült, jó éles késsel könnyű a dolgod...
 nem folyik ki :D :D :D tetszik :)
 közben megsültek a tojásos sajtos pufókák..
 gondolj bele, ha eléd teszik:
1 kifli, 2 tojás, egy falat kolbász, 1 szelet sonka, 1 vastagabb szelet sajt, meg a camping-sajt.. gondolnád-e, hogy az két embernek elég reggelire- BŐVEN!!! ezért mondtam, hogy egyből csinálok kettőt :)))
 Jómagam a kifli negyedével, és két tojásos buciival pukkadásig vagyok.... a többit a kamaszomnak adtam :)))
 ha tetszik, ha gusztának találod.. mondd kérsz-e? :))
 egyből- kettőt :))) reggelire, vacsorára :))) két személyre elég, de madárétkűeknek 3-ra is.. szerintem.. mert igencsak laktató :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése