Mottó

Üdvözöllek a konyhámban :D Én nem csinálom Nálad jobban! Én , így csinálom!Ha tetszik oszd meg barátaiddal!
Welcome in my virtual kitchen. If you like , share it, and invite your friends too :) :)

2012. augusztus 2., csütörtök

Fazekas kenyér

nincs lehetetlen, csak tehetetlen... :)) sütőforma helyett megteszi nekem a fazék is :DD

szóval itt kint- bajban vagyok a lisztekkel még... de sebaj- a kész kenyérpor, amit kenyérsütőben kéne sütni az segít. Igen ám, de a kenyérsütő gépem nem itthon van, hanem otthon van Pesten (a kutyafáját a kétlaki életnek). Na de ezért van az első sor...számomra nincs lehetetlen... (majdnem), de a kenyértémában biztosan nem...

a fazekat.. biztos ami ziher vajaztam, kukorica daráztam :) lehetett volna morzsa is, de a darához nyúltam...
 ugyanúgy kevertem a lisztet, vizet, mintha gépben lett volna, nem adtam hozzá semmi többet...még a tálban az első kelés után, árgyúrás előtt :)) vártam vele egy jó órát, majd átgyúrtam....
 még egy kelesztés,míg a sütő melegszik 200 fokra :)
 készen kivettem.. hát hogy uj mondjam... a konyharuha lecsúszott a füliről... eldobni nem akartam..hát még most is érzem, hogy a 200 fok nem fehér embernek való.... csak "kicsit" égettem meg a kezem... még hogy a konyha nem balesetveszélyes... behhhh..... aú az ujjam, hiába fújtam, kenyérke rád emlékezem...(by Hofi-Koós Macskaduó) ...de megérte:)) kiráztam a fazékból :DDD (de qva meleg...)
 a hogyan vágom fel, még kérdés...komoly dilemma...

elvágva a gordiuszi csomó.... elfeleztem.. DDD igazán kenyérállagú :))

 a mindennapi kenyerünket add meg nekünk ma .. is...
 íme a 70 dkg-s napraforgómagos fazékban sült kenyérkém :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése