Mottó

Üdvözöllek a konyhámban :D Én nem csinálom Nálad jobban! Én , így csinálom!Ha tetszik oszd meg barátaiddal!
Welcome in my virtual kitchen. If you like , share it, and invite your friends too :) :)

2012. augusztus 29., szerda

A krumplileves, legyen krumplileves....

nyűgös napom van, pedig nincs benne semmi különös...lehet hogy csak elfáradtam... valahogy az elmúlt idő kiütközött rajtam, vagy csak most nehezebben bírom a távolságot, nem tudom... nyafi..nyafi..nyafi.. de csak úgy magamban.. semmi nem segíthet rajtam, csak egy jó gyógyleveske..

nem vágytam másra régóta.. ebédre.. csak egy egyszerű, semmi bonyolult és hagyományos krumplilevesre... tejföllel a tetején... ;-)
a füstölt kolozsvári szalonnára rádobtam egy marék tarhonyát.. mert a tarhonyát pirítva szeretem.. hát így piruljanak együtt......a  már kicsit kopott teflonfazekamban...igaz, minden 10.alkalommal teszek bele tarhonyát.. de ma éppen így esett... (ha tarhonyaleves lett a krumplilevesemből .. mea culpa.. nekem minden krumplileves, amiben több a krumpli, mint az összes többi..)

 aztán jött pár kanál saját eltevésű lecsóm.. (nem akarom, hogy a régi utolérje az újat) az utolsó előtti 720 ml-es lecsómat bontottam meg...

 bors, pirospaprika, na és egy kevés a házi vegetámból ;-)
 a teraszról származó "ház zellerével" kavarni lehetne a levest :)
 szárastól beleaprítottam, mert állt a levesben mint a cövek...nem spagetti ez, hogy ha víz éri, összeomoljon...
 egy kevés fűszeres, csípős cserkészkolbász...(a fagyasztóból,még jegesen karikázva)
 na most főhetsz... ;-) de gyorsan, mert nagyon éhes vagyok....
 
 ésssssssss... kitálalva.. egyszerű, de ha szereted, kívánok jó étvágyakat :))
 a jó kis csetreszem....ebből kanalazva jobban esik, csak kevésbé fotogén ;-)
íme hát a  krumplileveske :)














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése