Mottó

Üdvözöllek a konyhámban :D Én nem csinálom Nálad jobban! Én , így csinálom!Ha tetszik oszd meg barátaiddal!
Welcome in my virtual kitchen. If you like , share it, and invite your friends too :) :)

2012. augusztus 7., kedd

KACSNI: zöldségelő zöldségölő zöldségmártogatós

nem egészen chatney, de nem is zöldséglecsó... egyszer, egy vásárban kóstoltam egy valódi önfenntartó biogazdász család APAFINA-ját.. az olajban dinsztelt éppen ami terem a kertből-ből van, de a neten megtalálod 1600 .- FT / üveg áron.. olaj, paprika, cukkini, hagyma kombinációját. isteni finom... Na amióta kóstoltam, gondoltam én is elkészítem a magam FINA-ját :))persze a nevet nem lopom... így született a zöldségmártogatósom :) a magam módján persze, mert csavart nem kettőt, de hármat ebbe is tettem. Nem bántam meg.. szuper az apafina.. de ez még jobb lett.. és fogok még csinálni cukkinivel is, mert a patissszon hámozásilag nem a barátom :DD

az alapanyagok java.. elbújt a fokhagyma...

2 patisszon, 6 vöröshagyma, 5 gerezd fokhagyma, 3 sárgarépa, 1 gyökér,12 TV és 2 Kápia paprika, só, bors, 3 dl olaj, petrezselyem, kakukkfű

ebből nekem lett 3*400, 3*270 és 2*220 ml üvegek :)) csak azért nem 3 a 220 ml is.. mert azt elkóstóltuk :DD
az aprítógépeimnek ( de jóóóóóóóóó hogy kaptam) nagy nagy hasznát vettem.. ha van lelkierőd apróra vágni, hát legyen.. a hagymavágó vitte a hagymát, répákat és fokhagymát..
az olajban dinsztelődik a hagyma
jönnek rá a répák, és fokhagyma..
így aprítom a paprikát.. a színe elvarázsol...
adom a rotyogóba... :DD itt kapott egy kevés édesnek termett, de kutyául harapós darabka pepperónit, lehetel finomra vágva... nem erőset akarok.. ne érezd, ne tudd..csak sejtsed, hogy csípőset is látott.... :)
itt csak gyönyörködöm, és a keverés előtt bejut Lőrincz Tamás a 8-ba...(London Olimpia 2012)
két keverés, belemegy az így aprított patisszon...adok neki aprított petrezselymet....és a terasz nem kevés ajándékát, a friss kakukkfüvet... és hagyom, mert Lőrincz Tamás, a 4 közé birkózza magát...
nem tudok vele betelni.. ezt bocsásd meg nekem.. függök a színektől, ízektől.... meghazudtolva egy skorpió gasztrohoroszkópot, miszerint ismerem, de nem használom a fűszereket.
látod.. innen hoztam a kóstolót, mert meg kellett kóstolnom.. ... és újabb forduló...és igen este a döntőben izgulunk.... Szép volt Lőrincz Tamás... bejut a döntőbe.. én meg a KACSNI-t merhetem üvegekbe... azért jegyezzem meg, nem nekem volt a nehezebb dolgom... de megvan a maga sikere mindenkinek ...:)


hát.. nem mondom, hogy nem vagyok beleszeretve :DDD


Gyomros Kata zöldségmártogatója : KACSNI :) 


eheted pirítóson, teheted húsra, teheted mártásként a tányérodra.. adhatsz belőle lecsódhoz, levesedhez... de ha belekanalazol.. tudom elvarázsol... ( csak szerényen!! ) (KAta CSatNI= KACSNI)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése