Mottó

Üdvözöllek a konyhámban :D Én nem csinálom Nálad jobban! Én , így csinálom!Ha tetszik oszd meg barátaiddal!
Welcome in my virtual kitchen. If you like , share it, and invite your friends too :) :)

2012. augusztus 17., péntek

Bounty-muffin...a hirtelen vendégváró

Váratlanul beugrott Judit- én annyira örültem , és megint csodás porcelánnal lepett meg (innen: Aqua Szecesszió Manufaktúra) :D én pedig igyekeztem kényeztetni a kávé mellett egy kis sütivel, amit ennyi idő alatt meg lehet varázsolni :DDDDD Pedig abszolút nem vagyok rutinos muffinsütő... egyszer csináltam életemben a mákos barackosat, de időm sem volt, hogy valamiféle recept után nézzek... háziasszonyi rutinommal csak gyorsan összehajigáltam, azt hiszem nem vallottam szégyent :))) És remélem a kis lekvár finomságok mind egyben hazajutnak.. :)) mert nem én lennék, ha nem csomagoltam volna :DD


kb. 20 dkg liszt, 
4 evőkanál kristálycukor
1 sütőpor
2 egész tojás,
0,5 dl olaj
1 dl főzőtejszín (mert éppen nem volt tej itthon...)
és fél zacskó kókuszreszelék összekeverve, a muffin formákba belemerve és 1-1 darab jó minőségű !!! tortabevonó étcsokoládé belenyomva

150 fok, légkeverésen- amíg megittuk a kávét, megnéztük a teraszt, már ki is sült :DDD


 mivel a Muffinból már csak ez a két darab maradt.. itt a vége, fuss el véle.. mert ha több maradt volna, akkor az én mesém is tovább tartott volna :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése