Mottó

Üdvözöllek a konyhámban :D Én nem csinálom Nálad jobban! Én , így csinálom!Ha tetszik oszd meg barátaiddal!
Welcome in my virtual kitchen. If you like , share it, and invite your friends too :) :)

2012. augusztus 19., vasárnap

záróakkord mára .. a húsos, avagy lucskos káposzta.....

Pechem van, Kedvesem a káposztásokkal hadilábon állt - de egyre többet kóstol meg belőle. és eddig szerencsémre minden ízlett, a gyomrát sem bántja.... hiszen tisztáztuk, udvariasságból semmit nem dicsérünk, mert abból később nem származik jó....így a pörköltem 3. felvonását, későbbre hagytam.... nem kínoztam vele...majd egyszer annak is eljön az ideje, na nem a kínzásnak, hanem a kóstolásnak..

hetek óta csepeg a nyálam a székelykáposzta gondolatára.. lehet ez lucskos, húsos, vagy székely.. egyre megy... a lényeg hogy ide vele izibe... 
szóval a 90%-os kész pörköltet még a füstösség kedvéért megdobtam egy kis kolozsvári füstölttel, csíkokra vágva...naná, hogy bőrével együtt :) (itt még éppen csak kiolvadt a pörkölt adag a fagyasztóból..ha rémlik a múlt hétről, egy számomra irdatlan nagy kondér pulykaszív pörköltet főztem, amit már akkor tudatosan 3 részre osztottam... 1/3-a tarhonyás húsként, 1/3-a hortobágyi húsos palacsintaként kapott szerepet a gasztro-színdarabban.. és most jött el az utolsó harmad szerepe, mint fellépő..))

 a kertem kicsiny "poklát" nem aprítottam, csak hosszában a közepén bemetszést csináltam, hogy az íz kiugorjon... de mégis szabályozva legyen...
 kapott egy kilót a jó vecsésiből... amit nem kellett átmosni, mert kóstolás után nem találtatott extrán se savanyúnak, se sósnak....
 egy kis keverés, kavarás, és rotyogás.... egy régi vonóval formált fakanállal.... :)
 még a rotyogóban...
 a kertem rubinja..a fotó kedvéért a fazék aljáról a tetejére kihalászva...
kitálalva , kóstolásra készen.. hát az igaz, hogy nem kevés tejföllel... ( ha tehetném tejfölt ennék egy kis káposztával.. ;-) 


 nem csak tetszetős az előadás, hanem nagyon finom.... ;-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése