Mottó

Üdvözöllek a konyhámban :D Én nem csinálom Nálad jobban! Én , így csinálom!Ha tetszik oszd meg barátaiddal!
Welcome in my virtual kitchen. If you like , share it, and invite your friends too :) :)

2012. augusztus 26., vasárnap

töltött paprika a frissből...

Töltött paprika... a frissből.... amiről annyit meséltem... hogy ilyenkor reggel, délben , este ezt esszük.. na nem azért mert nem lehetne mást.. hanem mert ennyire imádjuk... "kisfelnőttem" piciként (vagy 6-7 évesen) kérdezte.. .. vihet-e, az iskolába töltött paprika szendvicset ;-) és hízelgett, "anya, Te olyan ügyes vagy, biztos megcsinálod"..

a friss passzírozott lé....utolérhetetlen
a töltetlékek... talán holnapig elég lesz... de csak talán.. ;-) 1 kg húsból töltetett... ;D :D :D 24 db :)
 megkapta a paradicsompürét ;-) a helyzet, hogy ehhez tényleg még egy ki lé kell, mert részben nyersen megy a gombócba a rizs, és annak kell inni.. ebből meg nincs mit ;*) vagy legalábbis keveset... ;D
 már majdnem készen.. csak szépen fődögéljen.. úgy gondolom,hogy a saját leve, sűrítés nélkül is sűrű lesz... úgyhogy megint elfelejthetem a rántást...
még mindig eldurrannak a színei.... ;-)
 végre langyosra hűlve.. ahogy én szeretem ;-)))

prológus:
végül a 24 gombócból, másnap este 6 db bement a fagyasztóba... a többi.. már a múlt.. MEGETTÜK :)) ketten , a fiammal... azt hiszem ebből látszik, hogy nem kicsit szeretjük ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése