Mottó

Üdvözöllek a konyhámban :D Én nem csinálom Nálad jobban! Én , így csinálom!Ha tetszik oszd meg barátaiddal!
Welcome in my virtual kitchen. If you like , share it, and invite your friends too :) :)

2012. augusztus 17., péntek

Rántott májak és mellcsíkok... és gyümölcsök.

rettentően flancosan hangzik, pedig nem az... meg nem is egy normál péntek esti vacsora.. de miért is nem az?.. rántott hús, nem csak vasárnap délben dukál, mikor kongat a szomszéd templom nagyharangja.... reggel beáztattam abba a fél deci tejbe- ami még akadt meg egy jó gerezd fokhagyma passzirozott anyagába 3 , azaz 3 darab csirkemájat, és egy fél mellet csíkozva... komolyan nem kevés.. persze egy termetes férfiember fél fogára sem elég, kikacag.... :)) ha nem csicseregtem volna közben telefonon, akkor nem most lenne kész.. de járt a csőröm.. ihihihihi, a kezem meg kevésbé... de megérte :)))) 
és még valami.. nagyon nem vagyok up-date párti, de ellenző sem.. toleráns vagyok minden szokással, mindenkinek adasson meg, hogy mit kezd magával, mit eszik , mit nem... mindaddig, míg el nem kezd győzködni- hogy mi az egészséges nekem- és mi nem..... :) 

"hiszek a jó zsírban, egyszülött fiában, a magból ütött valódi olajban, hiszek a napfény érlelte zöldségben, gyümölcsben...a földben.. a húsban, a szaftban, a lisztben és tojásban.. és hiszek, ... hiszek a szakácsban...."

amíg olvasol .. engedj be hozzá egy kis zenét...
Parisienne Walkways - Gary Moore

egy kevés vajat olvasztok, sercegőn.... beleteszem a gyümölcsöket, most körte, szilva... már a tálalásra is gondolva...  hagyom megkapatni kicsit, míg a rozmaring és a frissen őrölt bors íze a gyümölcsökbe olvad....
 a májat és a csirkemell csíkokat közben kisütöttem... nem túl sötétre.. hisz a májat is lágyan szeretem, a csirkemellnek csak annyi kell, hogy a bunda nyers ne legyen...
 kitálalom .. a tányér régi, felöltöztetve ibolyákkal .. Juditnak hála megint...ennek a gyönyörűségnek az első fellépése nálam.. de biztos lehetsz abban, hogy nem is az utolsó... nos a gyümölcsre is, a húsra is egy kis ízes vajat kanalaztam, amiben párolódott a gyümölcs.. a többi sem vész kárba.. a reggeli szendvicsen lesz méltó felkenése...
 a körték tetejére ültettem a körtét.. csinosan.. hogy hagyjanak helyet a húsoknak...
 a pirult gyümölcsök.. a fotós lelkem képtelen ellenállni a részleteknek...
 összefonódva ölelik a körték a szilvát...
 ha kedvet kaptál hozzá kívánok jó étvágyakat....!!

2 személyre szinte semmiség:
3 db csirkemáj (lebenyre szedve)
fél csirkemell hosszában fél cm vastag csíkokra vágva
2 db körte, hosszában 8-adra vágva
4 db szilva, negyedelve..
1 ág friss rozmaring
2 sóhajtásnyi frissen őrölt bors...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése