Mottó

Üdvözöllek a konyhámban :D Én nem csinálom Nálad jobban! Én , így csinálom!Ha tetszik oszd meg barátaiddal!
Welcome in my virtual kitchen. If you like , share it, and invite your friends too :) :)

2012. augusztus 22., szerda

Szegedi laktató.....

Aki nem szereti a velőt, ne is lapozza.. mert ez a történet igen velős, szó szerint és átvitt értelemben egyaránt :D :D :D

na az úgy volt.. hogy Szegeden landoltam.. utolsó munkafeladatom elvégezve.. megünnepeltünk végre egy születésnapot...:D és rendesen éhen akartam halni.... de ez volt az a dolog, amire igazán nem mondhatom: a Fasorba se volt... mert ugye.... pont ott volt ;-))) 


Rita barátnőm szelíd-szolid adagja..... a felét csomagoltatta mert kifogott rajta..a velővel töltött , rántott sertésborda, de megérdemelte... a képre a káposztasaláta már nem is fért rá... ;-)
 Na akkor nézzük , én mit ettem... rántott velő lett a vesztem.. az első brutális méretű velő-krumpli a reggelim, a középső az ebédem, a legtávolabbi a vacsorám lészen.. mert nem tehetek róla, hogy úgy esett, hogy ők hárman, egy tányéron találkoztak. ..
 persze a tartármártás nélkül nekem semmit nem ér... ha már adunk a kalóriának, félmunkát ne végezzünk.. először azt hittem nem jól látok... szó szerint ki is feküdtem tőle.. egy félóra.. vízszintesbe.... ;-))
 mivel még volt előttem egy autózás haza...egy atomkávét kértem... és mosolyogva láttam, amint megérkezett, hogy a Semiramis kávé- jó választás volt...

 A helyzet, hogy valóban kidőltem a vacsorától, és jó fél órát barátnőmnél vízszintesben töltöttem.. félálomban beszélgetve, cicázva... Dior (Rita barátnőm csodaszép cicája)  közben a kezemet kicsit széjjelkarmolászta... de sebaj... némi szieszta után... egy fagyi volt fojtásnak.. és szép lassú autókázás haza... Köszönöm Szeged, ma is szép nap volt.... és nem mellesleg sikeres... Rubin őrölt pirospaprika.. és egy kis paprikamag olaj... 


a másik ok, ami az utamat vezette.. Nagykőrösön befőttes és juice-s üveget beszereztem... mert jön a paradicsomlé, meg szörpök, meg a ketchup.. meg jaj még mennyi minden...

az üvegek innen: Atikrisz Kft








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése