Mottó

Üdvözöllek a konyhámban :D Én nem csinálom Nálad jobban! Én , így csinálom!Ha tetszik oszd meg barátaiddal!
Welcome in my virtual kitchen. If you like , share it, and invite your friends too :) :)

2012. augusztus 19., vasárnap

Hamuban sült muffin... és a bolondok háza... :)

... hajaj.. a mai napon fejre állt minden... hiszen párommal két napot újra együtt.. így a félkész lekvárokat elzártam, félretettem... ők ráérnek.. így már alapból néhány fazékkal rumlis volt a konyhám.. és még mindent nem is sikerült elpakolnom, amit Kedves hozott a konyhába... imádni való apróságaim, majd szépen fellépnek sorba e gasztro-színdarabban....szóval a nem túl sok helyem egyre fogyatkozott... hiszen alig 24 óra volt az ajándékom... semmi feleslegessel nem foglalkoztam (felesleg= mosogatás, pakolás) ...itt húst panírozok, ott a serpenyős változat várakozik.. de édesség nélkül el nem engedem, ám az idő szorít... oké- akkor megint muffin...

az utolsó darabig útravaló lett... a vándorok hamuba sült "muffinja"... látom "szomorú" sorsom.. a fiúk rákaptak a muffinokra... ( huncut gondolat... lehet hogy a neve miatt- IS? ) most a rövidre szabott lehetőség és idő nem engedett komolyabb dolgokat elkészíteni, csak amit pár óra alatt lehet....de azért így is sikerült a hűtőtáskát finomságokkal teletömni :D :D ez ma egy ilyen nap...


a tésztába 5 dkg kókuszreszelék, és 5 dkg reszelt csoki ugrott....a csokit férfikéz reszelte.. lehetett választani csokireszelés, vagy hús panírozás :))) 

Hozzávalók teljes egészében:
kb. 20 dkg liszt (mert csak úgy öntöttem érzésre), két tojás, 6 ek cukor, 0,5 dl olaj, 1 sütőpor
5-5 dkg reszelt étcsoki, mazsola, kókuszreszelék, kb 2,5 dl tej

 18 tálka telt meg... és kapott pálinkás meggyszemet :))
 kisülve....
 kedvesen gömbölyded...
 olyanok,mint a vulkán kráterek...
 kaptak illatos hóesést...
sorakoznak szépen a csomagolásra várva...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése