Mottó

Üdvözöllek a konyhámban :D Én nem csinálom Nálad jobban! Én , így csinálom!Ha tetszik oszd meg barátaiddal!
Welcome in my virtual kitchen. If you like , share it, and invite your friends too :) :)

2012. augusztus 24., péntek

Sörben sült csirke, borban párolt almával :) 2 felvonásban

Sörre bor, mindenkor.. na akkor tartsuk is a sorrendet ;-))

ha vendéget kapsz, akkor mindig fejére áll minden...nekem is így lett- a készre sütött csirke- átjött a mába... mert elégnek bizonyult a BUNMEL mindenkinek...


1 felvonás:
szereplő: a csirkecombok meg egy doboz sör :)

a csirke besózva...mert nagyon meg akart sülni... ->
 aztán kapja a borsot (frissen őrölve), meg a zöldfűszereimet
 kapott egy jó doboz sört a hátsója alá......
 és szépen megsült a sütőben, mindenféle zsiradék nélkül....

első felvonás vége...

2. felvonás:

itt egy kicsit bonyolultabb a helyzet, mert szereplőnek egy halom dolog egyszerre belépett.. kész tömegjelenet...:9, de most fogalmazzunk úgy, hogy egy chutney formájában... (itt:  )

ami kimaradt az üvegekből, mert ki akartam hagyni, azt a sörös csirke szaftjában megforgattam, és jól össze rotyogtattam...
 aztán visszaúsztak a csirkék, merültek el a mártásban.. és itt lett találkozása a sörnek és a bornak.. a csirke sörben sült, az alma borban párolódott..
 végül a kitálalás.. a finálé következik... mindenki hozta a legjobb formáját..


 a teraszunk saját kis eprecskéi... meghívottak lettek.. ma vagy 20 dkg-t szedtem le belőle...




szomorú vége lett a nagy találkozásnak, csupa csontok, és üres tányér maradtak utána...de! Minden jó, ha a vége jó...  mi jóllaktunk, szóval senki nem lehet boldogtalan..;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése