Mottó

Üdvözöllek a konyhámban :D Én nem csinálom Nálad jobban! Én , így csinálom!Ha tetszik oszd meg barátaiddal!
Welcome in my virtual kitchen. If you like , share it, and invite your friends too :) :)

2012. augusztus 29., szerda

lecsós szelet (elcelebrált) krumpliropogóssal :)

bármennyire szerettem volna kelt édes tésztából az emlegetett rántottcsirkét csinálni, mert a tarja sózva várta végzetét..... nem bolondultam meg egészen.. csak viccelődtünk a facebookon, hogy vajon mit sütök, az aranygaluska hozzávalóinak képe alatt... és ott jött a tipp a rántott csirkére.. ami erősen a gondolataimba férkőzött.. de hát.. más volt beütemezve...

a csontos tarja szeleteket sóval, frissen őrölt borssal, egy kevés oliva olajban mindkét oldalát gyorsan átsütöttem.. előbb az egyik...


 majd a másik felén...
 megkapja a lecsót.. ( ami piros-narancs paprikából készült...nem főzve van, hanem lesütve, rövid lében..)

 krumplipürébe kevertem reszelt sajtot, és kakukkfüvet. (ne kövesd el a hibát, én elfelejtettem, és elkövettem... adj hozzá egy kk. grízt, vagy egy ek zsemlemorzsát!!! vagy ha akarod, egy tojást felverve...szóval én a komolyabb kötést kifelejtettem a dologból..) ...gombócokká formáltam, és meghempergőznek zsemlemorzsában..
gurul ide-oda a tálban.. mígnem ellapulva a sütésre várakozik.

 szépen sorban...
 kitálalva... ;-) na most lehet látni, hogy nekem sem sikerül minden,morzsát a pürébe a sajt mellé nem tettem..és kimentek a gombócos formából. az ízen nem, de az esztétikán változtatott :)
 ropogós ide, vagy oda..szerintem csinos:))
 ha kedved van hozzá, falatozz Te is , jó étvágyakat :)))
ilyen hát a lecsós szelet "elcelebrált " krumpliropogóssal... :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése