Mottó

Üdvözöllek a konyhámban :D Én nem csinálom Nálad jobban! Én , így csinálom!Ha tetszik oszd meg barátaiddal!
Welcome in my virtual kitchen. If you like , share it, and invite your friends too :) :)

2012. augusztus 23., csütörtök

A Bunmel-t kaptam ki a sorból- mert gyorsan megvan..... 4 fő váratlan vendég esetére.... nem jöhetek zavarba... az nem én lennék... :)) vagy mégis? .. ihihii....és ráadásul még formámon kívül is voltam... valahogy azért minden ment magától, mert a dolgok a kezemben vannak.. de éreztem, hogy semmi nem százas, még én sem, de fogjuk rá mindezt a nagy melegre...


a Bunmel születése (júni 27-ről) eredeti receptje egyelőre még csak itt : https://www.facebook.com/media/set/?set=a.318357781586940.71582.228426117246774&type=3


na de nem rágódunk a múlton... fogtam az eddig hűtőben pihenő kenyérkémet, amit magam sütöttem..a gombost, és felszeltem...

Receptje itt:gombos bagett

 vendégség okán azért annyit nem fotóztam mint máskor..a kenyerek szépen megfürödtek a tojásban.. hiszen ez a bundás kenyér része a dolognak.. most azonban nem dupla sajtot, hanem előbb kolbászkarikákat, és aztán paradicsomot, majd bazsalikomot, végül a záró sajtréteget kapták...és szépen becsusszantak a sütőbe légkeverésen 180 fokra... (igyekezni kellett...és felvenni a tempót.. miközben 8 szempár figyelte, mit is csinálok).. és lehet hogy volt több is, de ha voltak, a pókocskák jól elbújtak :)
 10-12 perc alatt készen is lettek, bár a tepsi szomszédot is kapott, de arról egy likkal feljebb mesélek.. szeretek mindent külön mutatni.. hogy ne keverjük össze a szezont a fazonnal, legyen inkább kevesebb egyszerre, mint több, össze vissza...

e gondolatok között, jól megégettem a kezem, mert azon melegében már tálalni is kezdtem... de "így jártál Katalin"- gondoltam magamban...
 így már csinosabban mutatnak, mint az újrahasznosított sütőpapíron, ami nálam gyakorlat- részint nem pazarlunk, és még a fotók kedvéért sem játszom az eszem, feleslegesen.. igen a sütőpapír, ha egyszerűt sütök, és nem ragacsos, akkor legalább egyszer még hasznosítható... aki mást mond.. persze lehet.. de én nem szégyellem, futná rá, nem akkora tétel... de ha nem muszáj, akkor nincs pazarlás...
 így készül a bundás kenyér-melegszendvics a BUN-MEL :))
 ha kedved támadt rá.. csak kapj el egyet....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése