Mottó

Üdvözöllek a konyhámban :D Én nem csinálom Nálad jobban! Én , így csinálom!Ha tetszik oszd meg barátaiddal!
Welcome in my virtual kitchen. If you like , share it, and invite your friends too :) :)

2012. augusztus 23., csütörtök

ízletes csigák, 15 perc alatt.......

Vendéget édesség nélkül nem hagyhatok.. na látod , ha tehetem, ezért van itthon mindig leveles tésztám... a sajátom ennyi idő alatt nem sül meg, nyújtanom sincs hol.. szóval, lőelő a késszel, mert ésszel él az ember meg a lánya, ha vendéget lát vendégül vacsorára... ;-))... minden jó ha a vége jó....


sajnos az előkészítésről módom nem volt fotózkodni.... hiszen 5en voltunk a konyhában, míg tekergettem őket.. lényeg: egy leveles tészta (bolti), a muskotályos körtelekvárommal kenve ( a befőttek/lekvárok között a receptje ) megszórva mazsolával, , 2 cm-es csíkokra vágva, almadarabokat közétéve..feltekerve.. beugrottak a szilikon formába, és a BUNmel alá ugrottak a légkeverésbe


na kérem, már ki is ugrottak a sütőből...--> uhh.. elfogyott a szókincsem.. itt most minden ugrál...
 áááááááááááááá , nem égetem meg a kezem a forró lekvárral, míg a tálcára juttattam őket a formákból, de aztán egy villa segítségemre volt... (no persze könnyebb lett volna kivárni míg kihűl.. de arra nem volt idő...)
 de azért... kértek magukra egy kis fahéjas hóesést... :)
 közelebbről így festenek....

 kínálják magukat.... ;-))) :)
 mosolyognak.. látod?

Édes kicsi ... kérdeztem tőle csomagoljak-e sütit.. az utolsó szemig megvárta, míg csomagba teszem.. és elégedetten vette át a szatyrot ;-)) a két nagy cuppanós- még a fülem is csengett- kijárt érte ;-))) Egészségedre cseppecske :DDD



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése