Mottó

Üdvözöllek a konyhámban :D Én nem csinálom Nálad jobban! Én , így csinálom!Ha tetszik oszd meg barátaiddal!
Welcome in my virtual kitchen. If you like , share it, and invite your friends too :) :)

2012. augusztus 31., péntek

Pofonegyszerű kifli...

Tegnap valamilyen oknál fogva elfáradtam.... lehet hogy a Hold az oka, lehet , hogy valami más.. persze feldobott egy jó baráti beszélgetés.. de a konyhám úszott... az úgy kezdődött, hogy elaludtam...azaz vissza, miután a legédesebb hangú ébresztést megkaptam...kávé gyorsan..(gyorsan???).. piac.. szűkített vásárlás.. persze így is leszakadt a kezem.. és nekiálltam a prószának, amit Apus kért... "tudod, olyan vékony, ahogy a mama szokta...".. sütöttem 3 tepsire valót..

azt hittem még reggel, hogy ők lesznek a délutánom főszereplői... aszalnék is még.. meg kedvet kaptam a paradicsomlekvárokhoz... almával, barackkal, és Muskátlis módon..paradicsomlekvár
 itt a batyu.. helyem nem volt a konyhában, szóval kitettem a folyosóra hűlni, 1-1 tálca, az egy egy tepsi.. az utolsó elkészült, irány az autó...
 aztán délután jött egy kedves barátnő, csacsogtunk, csevegtünk... a mentás limonádé mellé, csak egy falatkát...
a kiflit, medvehagyma pestoval megkentem, rá egy kicsi reszelt sajt.. majd paradicsom karika, majd egy kevés gorgonzola, és beugrott a sütőbe..
 egy pici borsot még kapott... és kitálalódott... semmi extra...
 talán látszik ebből is, mire lehet használni a pesto-t.. a húsok, tészták mellett...

és gondolkodom.. hogy összeborítva.. miért is ne mehetne ilyen az uzsonnacsomagba..szakítva a hagyományokkal....

....persze nem érzem magam rosszul, pusztán nem lehet, és nem is szabad mindig sziporkázni, hallgathatnék is erről, de az igazsághoz igenis hozzátartozik, hogy nem mindig vannak jó napjaink. Bizony...akad ám olyan, hogy csak nekitámaszkodok a konyha pultnak, török egy fél kiflit, ujjnyi kolbászt török hozzá, és bambulva ki az ablakon falatozom... vagy éppen nézegetem közben a teraszom..és nincs kedvem főzni... aztán pár perc múlva, minden megváltozik.. ha megrázom magam... persze most elkélne egy kis segítség, hogy a sok csodás üvegekbe zárt nyári aromát, lecipelni a pincekamrámba... :D vállalkozó akad-e valahol? ...


....és egy kis kedvesség, aminek úgy örültem... új lakó lett nálam :)) nem mai darab, és ma meg is tisztul.. de így is jópofa darab :)
nem annyira olvasható, segítek 

DEÁK FERENCZ SZIKVÍZGYÁR BUDAPEST
vajon mikori lehet?...
láttam a neten egyet 1934-ből.....elgondolkodtatott....és ez vajon? de mára megtisztítva csücsül a konyhapolcomon....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése