Mottó

Üdvözöllek a konyhámban :D Én nem csinálom Nálad jobban! Én , így csinálom!Ha tetszik oszd meg barátaiddal!
Welcome in my virtual kitchen. If you like , share it, and invite your friends too :) :)

2012. augusztus 15., szerda

egyszerű vacsorának indult.....

Egy egyszerű vacsorának indult..........hiszen a helyzet, hogy most nélkülözök minden társaságot... ez a hét amolyan szinglizés.. se gyerek, se pár a héten.. legalább a csajos pakolások, takarítások és mindenféle bütykölések terén utolérem magam...
 na szóval este...mert kószáltam erre- arra a neten, és főzőcskés blogokkal cseteltem.. aztán rájöttem reggel óta nem ettem.. nálam ez gyakran előfordul, hogy elfelejtek enni. Néznek rám ilyenkor, akik nem ismernek, hogy ez meg hogy a csudában lehet.., hiszen enni kell és muszáj.. hát én ebben is más vagyok..no a lényeg, a lényeg, hogy simán vágytam tükörtojásra, és egy kis sajtra... elővettem hát 2 tojást, 2 szeletke goudát, 2 szeletke mozzarellát, és egy pár vékony falatot az erdélyi szalonnámból... a teraszom adott friss bazsalikomot , most kétfélét téptem, a nagy levelűt, és a görögöt...nagyjából kimerült a hozzávalók felsorolása, hacsak a magam géppel sütött barna kenyér szeletkéit nem veszem alapul... de veszem, mert a magos kenyeret szeretem.. azzal kezdtem hát.... jó hasznát veszem a swiss ceramia technology serpenyőimnek, hála Kedvesemnek, aki meglepett vele.. mert egy serpenyőben az egészet elkészítettem, és a végén a serpenyőt papírtörlővel kitöröltem, akár mehetne is vissza a szekrénybe...

na de nézzük.. mert a szájtépésből vacsora nem lesz...a barna kenyérkéket a tányérra tettem..

 szeltem rájuk Anyus kertjében termett paradicsomok.. az enyémek a balkonon szünetet tartanak- azaz ami beérett megettük, most várom, hogy az újabbak beérve tányért láthassanak...
 a serpenyőmben olvasztottam meg a jó zsíros goudát...és szépen nem könnyen rálapátoltam a paradicsomokra..elég zsírosnak találtam a sajtot, így semmi olívát, vagy egyéb anyagot nem kapott..
 jöttek a bazsalikomok, csak rátépkedve... azonnal belesimultak a forró sajtba.. illatukat kiengedve.. itt már abba is hagyhattam volna.. ahogy ez kósza gondolatként a fejemben megfordult.. és bevallom, ha így tettem volna.. akkor a mese sem tartana tovább.. és én sem álmodtam volna kis sárkányosat...
 de nem hagytam abba.. megsütöttem a serpenyőben a két tojást, és a 4 szeletke szalonkát... és ezeket a bazsás goudákra raktam.. na de hogy legyen korona, a mozzarella szeleteket  felezve, még ropogós pirosra sütve is rátettem, hiszen az csak egy egy kicsiny semmiség.. gondoltam.... na de micsoda különbség így felhalmozva...
 végül megkapták a gyengémet, a frissen őrölt borsot, de semmi sót.. hiszen a sajtok fűszereznek... közben hagytam, hogy a fényképezőgépem meglelje a számára is gusztusos részleteket...




okulásul... a fele pont elég lett volna.... ugye furcsa... mert két tükörtojás pár szeletke sajttal, milyen becsapós tud lenni..... de mivel jó késő éjszakáig fent voltam.. a másik felét úgy éjfélt követően.. még csak megettem..... nem veszett kárba :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése