Mottó

Üdvözöllek a konyhámban :D Én nem csinálom Nálad jobban! Én , így csinálom!Ha tetszik oszd meg barátaiddal!
Welcome in my virtual kitchen. If you like , share it, and invite your friends too :) :)

2012. augusztus 13., hétfő

Répa chutney

nem, nem bolondultam meg, pusztán maradékot hasznosítok újra... , no meg a tegnapi kísérlettől, kedvet is kaptam...de azért nem csinálok mindennap chutney-t!!! ráérek, meg ezek a mennyiségek télen is teljesen működnek, nem kell sokat spájzolni belőle. A friss répák mellől a korábbi ( 2 nappal öregebbet) kivettem a hűtőből, és elkezdtem összedobálni az ízeket... a mai sem rosszabb, mint a tegnapi.. bár ugye a répa hangja távol áll a körtemuzsikától :DDD

az aprítóm fél perc alatt megoldotta a gondom... 
20 dkg fehér, 40 dkg sárgarépa, 2 hagyma, 2 gerezd fokhagyma, és egy nyitott marék mazsola vált "morzsalékká"
 minden fűszert beleszórtam, vörösborecettel savanyitottam...a későbbi sötét színét, a hozzáadott savanykás, kökénylekvártól kapta... egy biztos, két egyforma sohasem lesz... fűszerek: kurkuma, szegfűszeg, szegfűbors, rozmaring,gyömbér, feketebors, só, cukor, mustármag....
 a pokolka pepperoni... a teraszomról, a ház ajándéka... :DD 3 db chili helyett megteszi.. tényleg vad a lelkem... :))

 most így néz ki...világosabb nem lesz, de nem is várom... :D csendes buzgásban 45 percre magára hagytam, lekvárra fortyolódott... üvegekbe rakva várja már jobb sorsát :) csak egy adag kóstoló kimaradott... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése