Mottó

Üdvözöllek a konyhámban :D Én nem csinálom Nálad jobban! Én , így csinálom!Ha tetszik oszd meg barátaiddal!
Welcome in my virtual kitchen. If you like , share it, and invite your friends too :) :)

2012. augusztus 28., kedd

mert hagymakarika....

a párizsi szelet, meg a krumplipüré az mindennapos.. hogy kedden-e , amikor Belgium , akkor is, azt én nem tudhatom.. de mivel nem kell mindig kaviár- hát végre hagymakarikát sütöttem.. pech.. lilahagymám volt, ami méretesen karikázható.... szóval.. csak szólok.. nem megégett... ;-) csak lila volt...aztán meg fekete...


ahogy a hagymák sültek.. karikát vetettek az olajban...


 mint amikor kavicsot dobunk a vízbe.....

 már most sejtem, hányan gondoljátok, hogy ez megégett :) ihihiihhihi...

amikor már nem serceg annyira az olajban- kiszedtem papírtörlőre, és amikor kihűlt, áttettem e tálba.. de jó volt hallani, hogy KOPPANNAK a karikák...
 sül a husi, közben készül a krumplipüré :)
 ha gondolod.. ha kérnél.. ha kívánod.. nyújtok egy tányérral :)

 káposztasalátával....
 kitálalva.... ;-)
 nekem tetszik... ;*) az illatos hagymahalom...

Gelsi Ferinek köszönöm a tanácsot... a módot :) semmi liszt, semmi forgatás..csak sütni.. sikerült ROPOG :))
 az egyensúly kedvéért kellett a piros:)) és narancsom most sincs.. jó lesz a citrom :)
az eperből meg 20 dkg-t szedtem ma a teraszon...a balkonládáknak legyen hála :)

 Isten tartsa meg jó szokásunkat... így kívánok jó étvágyakat :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése