Mottó

Üdvözöllek a konyhámban :D Én nem csinálom Nálad jobban! Én , így csinálom!Ha tetszik oszd meg barátaiddal!
Welcome in my virtual kitchen. If you like , share it, and invite your friends too :) :)

2012. augusztus 27., hétfő

fehér-zöld vacsora..

nem volt kedven valami nagy főzéshez.. ehetnénk persze szendvicset is- de a sportoló estére kenyeret nem ehet.. ( na azt a kis krumplit, ami a gombócban van... izé ne is vegyük észre..).. na szóval ilyenkor kinyitom a fagyasztót, és kikapok belőle egy kis ezt, meg azt.. most csirkemellszél, és a gombócok ugrottak ki..... ;-)

a fagyasztóban mindig lakik egy kevés krumpligombóc, ha gombócot, vagy nudlit csinálok, mindig leharapok a tésztából, hogy jusson a fagyasztóba is olyankorra, amikor BAROMIRA NINCSEN kedvem nagyobb macerához, de mégis többre vágyom az imádott zsíros kenyeremnél.... ebben ruccola van, épp a gombócolás napján arattam le az addigi termést, belegyúrtam, legombócoltam, és megpörgettem réteslisztben, úgy mentek a mínuszokba. Így nekem már csak a vízforralás és néhány perc főzés maradt..

a ruccolás gnocchi- amit készen vettem egyszer adta az alapötletet.. hiszen ez a mi krumplis nudlitésztánk... na nekem sem kellett több.. így kreáltam. Formázni formázhatod a magad kedvére.. :)

a csirkemellszél (most különösen szépet kaptam) belepottyant két kanál olivába... kapott 1 evőkanál csevapcici keveréket, borsot meg egy kis sót... és hevülés van.. sercegősen!
 jól megsütve, de nem pirítva :)
 a gombócok is feljöttek a víz színére, csak ki kell őket kapkodni :)
 kitálalva... egyszerűen, estére most semmi durva, csak simogató ízek...

 egy pici lilát az egyensúly kedvéért idecsempésztem... a bazsalikom virága, igen jól harmonizál a káposzta salátával :) vagy csak én gondolom így?.. nem tudom.. de finom ...


 ma fehér és zöld a vacsora:) ( lehetett volna szín, de nem akartam látni ma paradicsomot ;-) narancsom meg nincsen itthon :).

 csevapcici fűszerrel sütött csirkemell falatok, ruccolás krumpligombóccal, és káposztasalátával :)

 ha ízlik, ha szeretnéd, csak szólj, nyújtok Neked is egy adagot .... :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése