Mottó

Üdvözöllek a konyhámban :D Én nem csinálom Nálad jobban! Én , így csinálom!Ha tetszik oszd meg barátaiddal!
Welcome in my virtual kitchen. If you like , share it, and invite your friends too :) :)

2012. augusztus 21., kedd

Zap-zap reggeli ;-)

1 hét távollét után hazajött a "pici" fiam... nevettem, amikor mondta..
-Anya az a vidám ebéd, láttam a Facebook-on, tetszett..
-Melyik?.. Kérdem..
-Háááát, az a ZAP-ZAP :))

"pontos" meghatározás... de rájöttem...na gondoltam, legyen akkor a manómnak is zap-zap , igaz, reggelire
:))

kissé szerelmetes vagyok ebbe a kerámia bevonatos serpenyőbe...
 egy kápia, meg egy kis erdélyi szalonna indult be mára..
 süljetek, piruljatok..aztán majd sülnek a tükörtojások...
 na itt a ZAP-ZAP :)) hatalmas, feneketlen paradicsomszájjal, és feketebors szemekkel pislogva :)) falná is fel a falatokat....ha az én fiam, nem lenne gyorsabb :))
 a magam sütötte bagettre pakoltam, az egyikre a tojást és sült szalonnát....

receptje innen: kenyér recept (bagett)
 a másikra, egy kis KACSNI -t pakoltam, és a sült paprikákkal csíkozva dekoráltam..
 még egy tekerés a frissen őrölt borsból.... és mehet a pocakba...



 no kérsz-e?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése