Mottó

Üdvözöllek a konyhámban :D Én nem csinálom Nálad jobban! Én , így csinálom!Ha tetszik oszd meg barátaiddal!
Welcome in my virtual kitchen. If you like , share it, and invite your friends too :) :)

2012. augusztus 16., csütörtök

csajos ebéd... nem csak ebédre...nem csak csajoknak

"fénykép, csomag! Én szóltam" - mondta a parkolóőr.... :D

hallgass hozzá zenét, ahogy én szeretem:
Etta James Misty Blue 2011

egy adag sült mozzarella vajban párolt gyümölccsel...


nagyon nagyon régóta gyengém a párolt gyümölcs... mint köret. Rendre kiborítom ezzel a különböző éttermi egységeket itthon és külhonban, de pláne télen.. idehaza télidőben a barackkompót és esetleg alma, vagy ananász kerül a tányéromra.. pedig ma már minden gyümölcs megtalálható minden időszakban... de valamilyen furcsa oknál fogva, mi gyümölcsköret-kedvelők vagyunk kisebbségben... legnagyobb bánatomra... minden esetre szívesen megtenném, hogy mindazokat az arcokat idevarázsoljam, akik bambán ( és bután) néztek le rám.. merthogy én ülni szoktam az asztalnál, a felszolgálók pedig állva, nem ritkán lesajnálkozva - kaján mosollyal közlik, hogy az NINCS!! - a jobbik eset, ha megkérdik a konyhán, hogy van-e rá mód.... miért is nem jó nekem az ami van.. a húshoz krumpli vagy rizs.. válasszak... és mi a fenének kell különcködnöm.... és tényleg.. egyetlen mentségem, hogy nagyon szeretem... a határokon kívül kevésbé bámultak meg hasonlóért, de azért ott is előfordult.. báááááár arrafelé sokkal inkább ragaszkodom a helyi specialitásokhoz, és elfogadom úgy, ahogy az dukál.... felfalva szememmel az adott hely látványosságát, számmal ízlelve gasztronómiáját... nos ha tehetem, akkor szívesen megbolondulok, és párolok gyümölcsöt.. főleg ha könnyű valamire vágyok... és mivel a héten magam múlattam az időt, hát totálisan saját kedvemre főztem, vagy sütöttem.. pedig a fiúk is nagyon szeretik, majd kapom tőlük, hogy "nekünk bezzeg nem csinálsz???? ".. dehogynem csinálok, csinálok boldogan.... hogyan?

egy kicsinyke vajban felforrósítottam,hozzádobtam egy kis friss rozmaringot - kertecském ajándéka, meg frissen őrölt borsot hintettem reája.. és megpirítottam egy körtét, és egy nektarint... (bármilyen gyümölccsel működik, kivéve a görögdinnyét)
aztán fogtam a mozzarellát, jó centis szeletben..és sercegtetve süttetem a hasát.. itt megállok egy pillanatra, mert ugye ez a swiss ceramia technology serepnyőm ( akik 3-an vannak, szépen méret szerint növekedő sorban- Hála Kedvesemnek, aki meglepett vele!! )
teljesen jópofa... ugyanis TÉNYLEG nem ragad le... és tényleg egy szalvétával kitörölhető.....
egy hipp-hopp lapátmozdulattal megfordítottam a sajtokat, hogy ne csak a hasuk, de a hátuk is süttessék....ebben a serpenyőben eszébe sincsen leragadni.. hasáról a hátára fordítom.. adjunk neki egy kis szoláriumot :)
rácsusszan a gyümölcsök hegyibe.... :P
mindkettő forró még, nem köt vissza gyorsan :)
ha kedvet kapnál, kívánok Jó étvágyakat :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése