Mottó

Üdvözöllek a konyhámban :D Én nem csinálom Nálad jobban! Én , így csinálom!Ha tetszik oszd meg barátaiddal!
Welcome in my virtual kitchen. If you like , share it, and invite your friends too :) :)

2012. augusztus 14., kedd

Krumpli-csónakok

a csónak ötlete nem a sajátom, a FORMÁT, Limara pékségében láttam .. de a tészta a tegnapi krumplilángos (fánk, pogácsa) tésztája... ami reggelig a hűtőben pihent :) .. szerintem ezzel nem csak a reggelim, de az uzsonnám is megvan ... :DD Készítheted bármilyen kifli, zsemle, sima kelt- keletlen tésztából... vagy levelesből.. :)a forma működik :)) és töltsed ízlésed szerint :)) én most szalámis-sajtos..a sós, és aszalt meggyes-tejfölös, az édes mellett döntöttem.... :) a vele való "munka" kb 10 perc- meg a sütés- de az illatok megérnek egy misét :)


a tegnapi krumplis maradék tésztát (itt: krumpli-lángoskák ) 4 részbe osztottam - de bármilyen kelt tésztából csinálhatod:))

 kinyújtva :) az átmérő 15-20 cm körül... 2-3 mm vékonyra nyújtva
 feltekert töltött tészta kolbász (kiflinek sovánka :) ) úgy néz ki mint egy sápadt hernyó.. káposztára várva.. kissé bizarr...már bocsánat :)))
 a közepén jó hosszan és mélyen bevágtam..., ahogy LIMARA-tól láttam
 az édes változatban...a jóóóóóó sűrű tejföl...imádom :))
 aszalt meggyet kapott, és egy kis cukrot...
 a végeit begyűrtem, hogy véletlenül se bugyogjon ki semmi..
 tepsire rakva, jó hézagosan, bár voltak kételyeik, hogy igencsak virslik maradnak...
 félidőben a sütőben, megmutatkoznak a csónakok, pedig az elején nem látszott, hogy formába jönnek... úgyhogy igencsak jót tett a szellős elrendezés..
 kisültek... melyiket kóstolnád?... előbb... :D :D az édeset vagy a sósat?

 egy az édes....
 egy a sós.... :)
 a tejfölös-aszalt meggyes, meg jól mutat a virágok között :)
 a szalámis-sajtos... kicsit kiöltözött :) :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése