Mottó

Üdvözöllek a konyhámban :D Én nem csinálom Nálad jobban! Én , így csinálom!Ha tetszik oszd meg barátaiddal!
Welcome in my virtual kitchen. If you like , share it, and invite your friends too :) :)

2012. augusztus 12., vasárnap

Egyszerű rántotta tripla csavarral....

...a hajnal megint a konyhában fogad...elrendeztem a nyulacskák sorsát, no meg egy kis fagyasztót pakoltam.. mert a hely parányi... azt kell beosztani.. aztán elindult "sétálni az agyam"..

amióta vannak szilikon muffin sütő formáim, hát muffint csak egyszer sütöttem, igazság szerint azt is véletlenül...de minden másra -számomra remekül alkalmazható... még akkor szerettem bele, amikor Rita , szegedi barátnőm egyszer így tálalt nekem tojást reggelire.. azonnal tudtam, nincs mentség, ilyen szilionforma nekem is kell... addig jól megvoltam nélküle, de így... ha lehet mondani- még gasztro-boldogabb vagyok :))


1. egy kis húsos szalonna vagy bacon az indítás, bele sajt, és egy kis kolbász... utólag sajnálom, hogy a snidling kimaradt :)

2 személyre:
2 szelet szalonna, 4 tojás, egy kevés sajt, kolbász...fél kifli ....
 2 ) a felvert 4 tojást 6 formában osztottam el
3/ mindegyik tojás tetejére ráült egy kiflikarika, és az is kapott még egy kis sajtot..
4 / kisültek... szerintem guszták, és szépek :) .. vagy mégsem?.. :D
látszik az emelkedés... mi azért tudjuk pünkösdi királyság, hiszen a legszebb, legmagasabb rántotta is összeesik, hisz ez nem szuflé.. nem rittberger.. leszúrt meg végképp nem, de a triplacsavar megvan..:D
mondd, kérsz-e belőle? :) :)

ma ilyen hangulatban.. elvégre vasárnap van.. :D
 —

persze hogy előjött belőlem a fotós szenvedély...
na egy picit megállok... mert ezek az ibolyák és porcelánok többször látszanak..
az érdem nem enyém, kedves Judité, aki lelkes Gyomros rajongó...szeretem, ha "le-lekvározom"...mindenféle kerámiáról itt tájékozódhatsz:
Aqua szecesszió manufaktúra a Facebookon, vagy a honlapján:http://www.aquakft.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése