Mottó

Üdvözöllek a konyhámban :D Én nem csinálom Nálad jobban! Én , így csinálom!Ha tetszik oszd meg barátaiddal!
Welcome in my virtual kitchen. If you like , share it, and invite your friends too :) :)

2012. október 2., kedd

Bolognai tollhegyek Penne a la bolognese

a déli csirkezabászat után.. újabb laktató aromák... :) bár lett volna spagetti, de a tollhegy mellett döntöttem... :DDDDDDD ez persze némi magyarázatra szorul.. délben hazaszólt a kamaszom, hogy két osztálytársával.. még nála is nagyobbak - az iskolák közötti focimeccsek előtt eljönnének ebédelni... HOZZÁNK.. :) PERSZE!! -mondtam.. mert mi mást mondhattam volna... egy tepsi csirkeszárnyat ( 16 db) , 1 kg krumpliból pürét, és egy üveg 720 ml csalamádét tüntettek el... ( a madártejet jól eldugtam előlük..) .. és most estére nem csak a kedvesemet várjuk haza, hanem egy karatés társat is... :) ma úgy látom éttermet nyitok.. :)

szóval előbb pizzát gondoltam... de Ocsi azt evett a múltkor is.. így végül tésztaételt álmodtam meg... 
aprócskára vágott sonka szerű szalonnával inditottam.. ici-pici kockákra vágva... ilyenkor késztetésem van, mert frissen kisült kenyerem mellé ezt egyem, és a főzést hagyjam a csudába... 
 lila hagymát aprítottam kis kockákra, egy fejnyit...

aztán bevagdaltam a pórét, és néhány szelettel azonnal apróra vágtam :)

 a szalonnák sercegnek két kanálka oliván....megint eszembe jut a friss kenyér.... a csudába...
 rámennek a hagymák... irulni pirulni.. megríkattak, tehát van mit szégyellni...
 megy rá a gomba.. mert az a bolognaiból ki nem maradhat.. és a frissen őrölt bors:)
 aztán rádobom a darált husit.. és fehéredésig kavargatom.....
 na ekkor kapja meg a házi paradicsomszószom... nem bolti szósz.. megszenvedtem érte.. passzírozott paradicsomból, a teraszon magam nevelte fűszerekkel :)
 még egy kevés friss bazsát behoztam a teraszról, rusztikusan rátépkedtem :)
 készen is van a rotyogó feltét.....
 penne tészta előkészült.. borul a forró vízbe pontosan 11 percre.... ó ha ennyi tollam lenne.... de sokat írnék.. de mivel ennyi tollam nincsen, hát egy képpel továbbléptem...
 kifőtt tészta egy adagja, kapott egy szelet goudát.. azonnal rásimul a forró tésztára... ez a meglepetés ott a hegyen belül... de ez nem bányászni, csak enni kell :)))
 kapott egy másik tésztatakarót.... :)))

 ráborult a szósz, nem sajnálva..... :DDDDD


 és még sajtot is, hogy havas legyen a hegycsúcs.....
 gyors fotózás jobbról balról.. és gőzölgőn mehet az asztalra :)
 kérsz-e belőle?...
 :))) tészta sajt ragu édes hármasa:)))



valahogy így képzeltem :))
na jó azért jár egy egy kis madártej....



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése