Mottó

Üdvözöllek a konyhámban :D Én nem csinálom Nálad jobban! Én , így csinálom!Ha tetszik oszd meg barátaiddal!
Welcome in my virtual kitchen. If you like , share it, and invite your friends too :) :)

2012. október 13., szombat

Briósba tekert örömcseppek...

a cím akár lehetne félrevezető is.. de valójában nem az.. valóban csak örömcseppeket tekertem a kelt tésztába, hiszen olyan jókedv áradt tegnap belőlünk.. igen, ez a kamaszomnak köszönhető, aki ezeket az örömcseppeket okozta... nem szeretnék e fórumon különösebb sporttörténeti elmélkedésbe fogni- de az anyai szív dagad, és két számmal nagyobb kebelemelőt vesz, amikor gyermeke sikeresen vesz egy akadályt...hiszen értük bármit... :) szóval, délelőtt kvalifikációs versenyen voltunk, és bizony megnyerte a fiam..és ettől én nagyon boldog vagyok (joggal)... a mi életünket lassan 12. éve az iskola és egyebek mellett karate befolyásolja, a versenynaptárhoz igazodunk, és mint válogatott sportolónak- a családi életünk ennek megfelelő.. vagy tudunk menni valahova, vagy nem... vagy versenyünk van, vagy nem... ha nem verseny akkor edzés, és ha se tábor, se edzés, se verseny, se semmi.. na akkor ráérünk valami másra is... ebbe belenőttünk.. nem kérdezem jó-e, nem kérdezem lehetne máshogy-e, ez így van.. ennek megfelelően tűnik teljesen kaotikusnak az időbeosztásunk ... eszerint eszünk, alszunk, élünk... néha bánatcseppekkel...néha könnycseppekkel...a legtöbbször az izzadtságcseppeket lehet látni, a mindennapi fáradtságos felkészülés és izommunka során... ebből van a legtöbb... de, nincs "de"... ez az éltünk... és nincs gondolkodás, mi lenne ha...büszke vagyok rá, hogy sportoló fiam van...  de kanyarodjunk vissza a brióshoz...

a briós receptjét Tücsökbogár - nál találtam..tényleg gyerekjátéknak tűnt. Igazából az is :) bedobáltam mindent hozzá a kenyérsütő gépbe 8-as program, dagasztás-kelesztés, 1,5 óra.. arra gondoltam közben ledőlök.. de River Cottage ment a Tv-ben... persze azt néztem, aztán telefonok sora... 
fél kiló liszt
5 dkg vaj
5 dkg porcukor
2,5 dkg élesztő
2,5 dl tej
3 tojássárga
csipet só

 a tészta felét kisebb darabokra vágtam az "útmutató szerint" :) ahogy esett úgy puffant.. nem kirakatba szánom, hanem megenni kívánom :)








 a másik feléből.. izé kicsit kutyás formák lettek.. :) remélem a végeredmény már más lesz :D :D :D
 40 perc pihentetés után,,, tojássárgával megkenve:)

 fahéjas barna cukor, amivel megszórom :)
 sütésre várva...

 készen kisülve úgy 25 perc múlva 200 fokon, légkeverés nélkül:)
készen forrón, tejjel megkenve :)






és az örömcseppek forrása: kamaszom a dobogó tetején ... 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése