Mottó

Üdvözöllek a konyhámban :D Én nem csinálom Nálad jobban! Én , így csinálom!Ha tetszik oszd meg barátaiddal!
Welcome in my virtual kitchen. If you like , share it, and invite your friends too :) :)

2012. október 17., szerda

Kacsaszárnyak színesre komponált rizzsel :)

:) szeretem a kacsa szárny tövet, de legutóbb kicsi kacsa szárnyakat kaptam, sebaj, több darabot sütünk, egy kicsit finomabban, azaz finomabban bánunk a tűzzel, lánggal, hogy falat is jusson, ne csak ropogtatnivaló .. de az élményen egy cseppet sem csökkent, hogy nem koppan, csak roppan a bőre az omlós kicsike kacsa falatok nyomában.... 


kicsi-kacsa-szárnyak simán sóban a tepsibe landoltak, némi tisztálkodós szárnyverdesés után... picik, így óvatosan kell sütnöm, ki ne száradjanak.. :) 150 fok, szépen lassan.. naná egy kevés kacsazsírral van a tepsi talpalva...
míg a szárnyak csapkodása csendesül a sütőben, addig a vajon a színorgia párolása zajlik.... sóval, jó sok frissen őrölt borssal, és frissen vágott petrezselyemmel..
 színekbe bolondulva---- (abba kellett hagynom, mert a kenyértésztám is megkelt)..
 nyakon vágtam 2 dl ferde szeművel... piritottam rajta kettőt, majd felöntöttem házi vegetás forróvízzel.. éppen 4 dl-rel :) picit többet szoktam, ha nincs benne zöldség, de most annak is van nedvessége, amit a rizsem magába szívhat.. ha már, homár.. világ zöldséges rizsei, egyesüljetek :)
 kicsi kacsa szégyenlősen megpirulva.. még fiatalka.. nem sütjük agyon, hogy legyen mit harapni, is ne csak ropogtatni a csonton...
 ha gondolod, és még .. vagy már megint éhes lennél.. válassz magadnak bátran egy tányért :)

 Az illatot legyezem hozzá.. és a friss zöldek Harsogását... :) isten tartsa meg jó szokásunkat, kívánok Jó étvágyakat :)
 kitálaltam.. mondom, már el sem tudnám képzelni enélkül az étkezést... és érdekes a fiúk is megszokták.. és jobban esik a falat, nekem pedig +2 perc elfoglaltság csupán semmivel sem tart tovább, mint odalökni a tányért...akkor pedig miért ne?
 a színesített rizs kupolája :) mexikói keverékkel vajon párolva :)
 ettől azért nem megyünk a falnak.. de éjszakára pont elég lesz :)
 a kicsi-kacsa-szárnyak kompoziciója



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése