Mottó

Üdvözöllek a konyhámban :D Én nem csinálom Nálad jobban! Én , így csinálom!Ha tetszik oszd meg barátaiddal!
Welcome in my virtual kitchen. If you like , share it, and invite your friends too :) :)

2012. október 4., csütörtök

Amerikai palacsinta citrom fagyival :)

reggel ugye gofri-fagyival belemászott a fejembe... ki nem mozdult onnan.. de gofri sütőm nincs... az amerikai palacsinta csak egy mozdulattal egyszerűbb, nem kell habot verni a tojás fehérjéből.. amúgy gyakorlatilag ugyanaz a tészta... ( bátran hasonlítsad össze).. nem akartam sokat.. nem tudtam mit szólnak hozzá a fiúk.. de legközelebb lehet, hogy eleve duplázhatok... gyerekvendégseregnek kiváló fagyis desszert.. és lehet folyamatosan csinálni :) egy biztos.. bomba sikere lesz :)

a tészta sokkal sűrűbb, mint a rendes palacsintatészta :) 
20 dkg liszt, 1 tojás, 1 sütőpor, 1 vaniliás cukor, 1 csipet só, 3 dl tej, 5 dkg olvasztott vajat , 1 kk cukor... .. na ezt kevertem simára a robotgéppel...
 remélem jól látszik ... a tészta ragaszkodó...
 mint egy hígabb galuska tészta..
 serpenyő hevít, mint a palacsintánál.. a kerámiabevonatos jól jött, mert egy cseppet sem kellett olajozni, le em égett, és a végén csak eltöröltem... szóval egy szószos kanálnyit csapj bele, mert nem folyik.. és a kanál domború felével egy kicsit finoman egyengesd el... nem lesz akkora mint a palacsinta, de legalább 5ször vastagabb.. a balatoni fátylakhoz képest 10-zel.. majd egy centi vastag :)
 süssed meg szép pirosra.. :))

 közben előlépett a hűtőből a citromfagyi....ami eddig várt a sorára...
 begombócolódtak :))
 aztán ráugrott egy jó adag a forró palacsintára...
 ahogy kisült már tettem is a fagyi tetejére... uj palacsinta a serpenyőbe.. még fagyi és citromkarika csüccsen a tetejére.. hé fiúk, az első adag kész.. azé aki először ideér....:DDD
 már kész a második.... és mire én is hozzájutottam, addigra a fiúk már repetáért álltak sorba :))
 összesen 10 db palacsinta lett ebből az adagból... meg egy doboz fagyi... ennyi volt egy remekbe szabott desszert vacsora:)))))))))


 Citromfagyi.. és amerikai palacsinta.. szerintem jó páros:) Azt hittem sok lesz.. deeeeeeeeee, ebben tévedtem egy nagyot :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése