Mottó

Üdvözöllek a konyhámban :D Én nem csinálom Nálad jobban! Én , így csinálom!Ha tetszik oszd meg barátaiddal!
Welcome in my virtual kitchen. If you like , share it, and invite your friends too :) :)

2012. október 5., péntek

Hot-dog és "cserepek"

kicsit elmaradtam a szavakkal.. igaz előfordul, hogy más dolgok váltak fontosabbá... lót-fut-szalad.. és persze örömködik, hogy  a Kedvessel tölti az időt... és nem a konyhában.. persze jó falatok nélkül nem maradtunk..

Így kezdődött a reggel.... persze a hot-dog story ennél sokkal bonyolultabb :) Mert a kamaszom elment oskolába a pasi hot-dogokkal, míg mi női hot-dogot falatoztunk...


hajnali -pasi hot-dogok....a kamaszomnak útravalóra... hogy miért pasi..? elmesélek egy történetet.. olyan valós, mint én, hiszen velem esett meg... a valósággal való egyezés abszolút nem a véletlen műve... szóval régen irodaház.. büfé.. kértem egy hot-dogot.. fele fért csak a kiflibe.. a fele kilógott.. huncut büfés csak ( a fiam osztálytársának mamája).. nyomott egy csepp majonézt a virsli tetej
ére is.. én hajnalban.. mondván sehol senki még.. álmosan ballagtam a lifthez.. a gombbal voltak gondjaim.. tele mindkét kezem.. a hot-dogom meginogott... le ne cseppenjen nyújtom felé a nyelvem.. mire kinyílt a liftajtó és kb 20 pasi nézett velem farkasszemet.. az ajtó fényévnyi lassúsággal záródott vissza.. a kitörő röhögés a liftaknában visszhangzott.. másnaptól csak női: vízszintesen vágott (amerikai módon).. hot-dogot voltam hajlandó megenni.... gondolhatod.. hetekig én voltam a téma a büfében... szóval.. :DD így esett a nagy hot-dog eset.. :)) ...azóta ahányszor csak a szó.. vagy maga a hot-dog megjelenik valahol, már nevetek.. :)

a kiflit is én sütöttem.. hogyan? itt megtalálod : HOT-DOG kiflik

aztán elmentünk dolgozni kicsit...(azt hittük egy óra alatt végzünk...de vagy 4 órát eltöltöttünk megint)  ízelítő: porcelánok, minta nélküli kínálata... ezer féle fajta..:) így is.. hát még megmintázva :)







és mivel Anyuséknál zártuk a napot.. éppen vacsoráztak.. mi csatlakoztunk.. a konyhai tevékenységem ezzel  mára lezárult... :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése