Mottó

Üdvözöllek a konyhámban :D Én nem csinálom Nálad jobban! Én , így csinálom!Ha tetszik oszd meg barátaiddal!
Welcome in my virtual kitchen. If you like , share it, and invite your friends too :) :)

2012. október 3., szerda

Áfonyás meglepetés

mert szeretem az áfonyát.. a leveles tésztát.. meg egyébként is.... meglepit szerettem volna:)) ma már sütöttem kiflit.. úgyhogy csak valami könnyű gyümölcsödet... a délutáni napfény kicsalta belőlem, ezt a pici varázslatot :)


leveles tésztát nagy nagy pogácsaszaggatóval kiszúrjuk.. egy csomagból nekem 15 db lett...

 két almát cikkekre hasítunk, magházát is eltávolítjuk...a héja marad, hiszen az a legegészségesebb állat :))
minden formába begyűrünk egy tésztakarikát, de csak finoman... 
 beleteszünk egy jó teáskanál áfonyát .. A 15 dkg friss áfonyát előtte 2 kanál barna cukorral, és egy vaniliás cukorral megrottyantottam.. nem főzni kell, csak összeejteni..majd egy egy szelet almát biggyesztettem a tetejére...
 sütőben 180 fokon 15 perc alatt megsütöttem... :) közben a maradék tésztacafatokkal is bűvészkedtem egy kicsit.. de arról majd később...amikor készen lettek, mi még nem vagyunk készen.... nem kell megijedni ha kibuggyan az áfonya.. sülés közben "lekvárossá" válik :))
 2 tojás 2 ek porcukorral keményre vert fehérjét elosztogattam a sütik tetején, és közben a sütőben a fűtést grillfokozatra állítottam..a maximumra...
 egy perc alatt megnőttek és színt kaptak a habok...
 kóstoló kitálalva...meghavazva.....
 meg kell nézni közelebbről...
 áfonyás meglepetés.... egy kis könnyű desszert a hűvös estére.. egy csepp kényeztető....
 beleharaptam..... :)
 van még, ha kérnél....
 naaaaaaa!! Kéreted magad?
válassz magadnak csillagot.. 

hozzávalók 15 db-hoz:
1 csomag leveles tészta
15 dkg áfonya
2 ek barna cukor
2 alma
1 vaniliás cukor
2 tojás fehérje
porcukor a szóráshoz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése