Mottó

Üdvözöllek a konyhámban :D Én nem csinálom Nálad jobban! Én , így csinálom!Ha tetszik oszd meg barátaiddal!
Welcome in my virtual kitchen. If you like , share it, and invite your friends too :) :)

2012. október 21., vasárnap

"Kamasz"-Palacsinta :)

"Kamaszok" ma tele voltak hússal, gondoltam egy kis "könnyű" édes semmiséggel elcsapom a hasukat :) na ez lett belőle.. jóllaktak :))) én majd eszem legközelebb :D :D ez csak vicc.. nem maradtam éhen én sem.. :) bár poénnak ócska.. de azért jól hangzott... :)

Ocsi délre csülköt evett, egy egészet, mi Anyuséknál táplálkoztunk garázspakolás okán összejött a család.. borsóleves, töltött káposzta, szilvás gombóc, zserbó .. szolid menü... szóval.. addig addig gondolkodtam, mígnem semmi tartalmasabbat nem voltam hajlandó összedobni.... a napok óta kívánt és ígért pizza-ság elmaradt.. (reggelire talán..mondtam- ha nem alszom el... )


1.. jön a palacsinta.... szép és vastag, és forró :)
 2 ) megkentem áfonyalekvárral, és kapta a langyos sima vanilia pudingot
 3) jön a második palacsinta a sorban
4).. és a puding friss ananásszal... 
 5) bolondítsuk meg áfonyával.. vagy helyette otelló szőlővel, mint én most :)
 6) és jön a 3. palacsinta.. a tetején halomban a puding.. az ananász és a szőlő....
7) küldjük meg egy kis csokireszelékkel... 
8) kitálalva :) és húzás a konyhába.. repetát sütni :DD 
a recept egyszerű 10 db palacsintához:

20 dkg liszt
1 tojás
1 sütőpor
1 vaníliás cukor
1 csipet só
3 dl tej
5 dkg olvasztott vaj
1 kávéskanál cukor

itt a töltelék:
2 csomag vaníliás pudingpor 
8 dl tej
1 vaníliás cukor
1 púpos evőkanál cukor
4 karika ananász
1 fürt otelló szőlő


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése