Mottó

Üdvözöllek a konyhámban :D Én nem csinálom Nálad jobban! Én , így csinálom!Ha tetszik oszd meg barátaiddal!
Welcome in my virtual kitchen. If you like , share it, and invite your friends too :) :)

2012. október 24., szerda

Marhagulyás..

ugye mostanában olyan csodás marha húsos csontokat kaptam, hogy 7 nyelven beszélt.. de fejre állt a világ, nem ott, nem azt és nem akkor ..de jó hogy feltalálták a fagyasztót.. na ma volt a csodás húsaimnak színre lépése.. és marhahús leves helyett ( pedig vettem hozzá velős csontot is ), marhagulyás lett belőle, velős csont nélkül... na de az is meglesz, érzem... pirítósra kenve,, élvezettel mint Latinovics a Szinbádban---



a fazékban... :) mintha lenne színe a szegedi paprikámnak.. nemhiába rubin a neve...

 megmerítem.... a csontokról leesett a hús, úgyhogy a csontok repültek :)
 régi tányér.. anyustól vadásztam le... "ilyenem még nincsen"..de már van! :)
 a szaggatott galuskák kaptak sót borsot, petrust...

 bár a levesben is van, de egy kis csípős korona még elmegy... :)
 imádom a kenyérfalatot megmártani a levesben... most nem volt értelme krumplipogácsát csinálni, egyedül képtelen vagyok megenni, így friss kenyeret sütöttem...

amúgy a teljes menet szerint.. (igaz az disznóból volt).. 

és azt a hentest meg kell becsülni, akinél 550.- Ft/kg-ért ilyen  marha húsos csontot kap az ember :) na jó, talán kell hozzá, az a 20 év is amióta odajárok vásárolni, ha disznót, marhát szeretnék venni :) :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése